Przetargi.pl
Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Operatora Programu należy: weryfikacja i dokonanie uzupełnień wniosku złożonego przez Gminę Piekary Śląskie do WFOŚ i GW w Katowicach na dofinansowanie zadania pn. Obszarowy Program likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja XII - rok 2015, obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, przyjęcie oświadczeń Inwestorów o przystąpieniu do Programu, udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, uczestnictwo w zawieraniu umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami: wymiana 25 starych kotłów węglowych na ekologiczne kotły retortowe lub gazowe, ocieplenie 30 budynków mieszkalnych jednorodzinnych , instalacja 20 układów słonecznych, ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, skompletowanie i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. przechowywanie do 31.07.2015r. we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, zapewnienie do 31.07.2015r. pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub prace montażowe, po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW, protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, o którym mowa w §2 pkt 20 do archiwum Gminy. podpisanie umów trójstronnych z inwestorami zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym przedstawionym we wniosku do WFOSiGW w Katowicach. Operator Programu powinien dysponować na terenie miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz telefonem do codziennego kontaktu telefonicznego. Operator Programu powinien dysponować elektronicznym system obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac. Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej. System powinien umożliwić gromadzenie danych: inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, wykonawców, możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚiGW w Katowicach, możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu, Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h/dobę. W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełnienia przez niego w/w założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach