Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Myszków - etap III w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja Programu Ograniczania Niskiej Emisji z procesów spalania paliw w indywidualnych źródłach ciepła polegająca na zmniejszeniu niskiej emisji z procesów spalania paliw, zastosowaniu odnawialnych i alternatywnych źródeł ciepła - etap III. 2. Kod CPV zamówienia: Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego: 71313000-5 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71248000-8 Nadzór nad robotami budowlanymi 71247000-1 3. Określenie zakresu i wielkości przedmiotu zamówienia: W ramach pełnienia obowiązków dotyczących świadczenia usługi operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla gminy Myszków - etap III wymienionego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Zasadami wykonania i odbioru usługi, stanowiącymi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) Opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu wzorów druków niezbędnych do realizacji zadania tj.: - regulaminu udzielania dofinansowania wraz z drukiem wniosku dotyczącym modernizacji źródeł ciepła i instalacji układów solarnych w budynkach indywidualnych realizowanych w ramach Programu ograniczenia niskiej emisji dla gminy Myszków, który będzie podstawą do udziału w Programie, - projektu kosztorysu, - wzoru umowy pomiędzy wykonawcą i instalatorem na wykonanie zadania. 3) Obsługi wszystkich (159 sztuk) umów modernizacyjnych obejmujących: - wymianę kotłów węglowych na kotły węglowe retortowe - 112 szt.- wymianę kotłów węglowych na kotły gazowe - 15 szt. - wymianę kotła węglowego na pompę ciepła - 1 szt. - montaż instalacji solarnych - 31 szt. Poprzez obsługę umów modernizacyjnych rozumie się również: a. uruchomienie punktu informacyjnego na potrzeby Programu dla Gminy Myszków w siedzibie Urzędu Miasta w Myszkowie, czynnego po 4 godz., dwa razy w tygodniu we wtorek oraz czwartek w godzinach od 9.00 - 13.00, b. przeprowadzenie weryfikacji wniosków w celu oceny spełnienia warunków udziału w Programie oraz dokumentów do nich załączanych zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie Programu, c. przegląd obiektów objętych Programem przy udziale instalatora oraz Inwestora w celu określenia zakresu prac do wykonania, d. przeprowadzenie naboru instalatorów wraz z weryfikacją urządzeń grzewczych przez nich oferowanych do realizacji Programu, e. weryfikację rozwiązań projektowych i dokumentów niezbędnych do sporządzenia kosztorysów (wstępnych i powykonawczych), przedłożonych przez instalatora pod kątem zgodności z Programem, przepisami Prawa budowlanego oraz umowy z WFOŚiGW w Katowicach, f. przygotowanie projektów umów adaptacji i modernizacji obiektów do celów Programu, g. opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu realizacji Programu wraz z wyceną w oparciu o wyniki przeprowadzonego przeglądu, h. wykonanie harmonogramu robót instalacyjnych dla obiektów zakwalifikowanych do Programu, i. zawarcie na podstawie zatwierdzonych dokumentacji, umów z instalatorami i uczestnikami Programu, wraz z zapisami określającymi sposób i formę zapłaty, j. współpracę ze stronami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, k. współpracę z instalatorami w zakresie realizacji działań objętych Programem, l. współpracę z dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, m. nadzór i kontrolę nad realizacją robót oraz uczestniczenie w każdorazowym odbiorze zrealizowanych zadań inwestycyjnych objętych umowami zawartymi w ramach Programu, n. oznaczenie miejsca wykonania każdej inwestycji zgodnie z wymogami WFOŚiGW w Katowicach o. kompletowanie i przedstawianie Zamawiającemu dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚiGW w Katowicach, p. przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji Programu, q. rozliczenie z WFOŚiGW w Katowicach zgodnie z zestawieniem zadań zrealizowanych w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji rozliczających każdą transze dofinansowania, r. udział w spotkaniach koordynacyjnych z uczestnikami Programu - przy czym należy przewidzieć konieczność regulowania spraw formalno-prawnych w miejscu zamieszkania Inwestora, s. Po zakończeniu III etapu modernizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania do archiwum Urzędu Miasta Myszków dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a w szczególności umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, t. Wykonawca uczestniczył będzie jako przedstawiciel Zamawiającego w kontroli przeprowadzanej przez instytucje współfinansującą Program Ograniczenia Niskiej Emisji. u. Operator jest odpowiedzialny za wady zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy. Na wniosek Zamawiającego Operator zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Zawarcia umowy ramowej; 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN). 6) Udzielenia zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.16.2013 - OPERATOR PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach