Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2012-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:PRZEBUDOWA ULICY PODMIEJSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA ODCINKU OD RONDA SYBIRAKÓW DO GRANIC MIASTA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wyborem wykonawcy na pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Podmiejskiej w Gorzowie Wlkp. na odcinku od ronda Sybiraków do granic miasta, polegających na zarządzaniu całością zadań mających na celu realizację przedmiotowej inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji i procedur wynikających z ewentualnie pozyskanego dofinansowania inwestycji z funduszy unijnych bądź krajowych. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia do podstawowych obowiązków Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1)Działanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego i ponoszenie odpowiedzialności za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. 2)Zapewnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, przy wykonywaniu robót dotyczących inwestycji, w tym także dodatkowych, uzupełniających oraz realizowanych w okresie gwarancji i rękojmi wyznaczonym dla wykonawcy robót budowlanych. 3)Sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji. 4)Sprawdzenie i analiza dokumentacji projektowej. 5)Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji inwestycji. 6)Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia robót. 7)Protokolarne przekazanie wykonawcy robót terenu budowy. 8)Zapewnienie dyspozycyjności inspektorów nadzoru budowlanego w miejscu prowadzenia prac - minimum 3 pobyty w tygodniu. 9)Wizytowanie budowy, w tym również z udziałem pracowników Zamawiającego. 10)Monitorowanie realizacji inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie protokołów odbioru częściowego i odbioru końcowego, a także ostatecznego tj. przeprowadzonego z końcem okresu gwarancji i rękojmi, ustalonego dla wykonawcy robót budowlanych. 11)Rozwiązywanie problemów i sporów w trakcie realizacji prac. 12)Informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. 13)Prowadzenie i protokołowanie narad budowy. 14)Kontrola i weryfikacja dokumentów wykonawcy robót związanych z robotami dodatkowymi i uzupełniającymi, sporządzanie i uzasadnianie protokołów konieczności dotyczących tych robót i przedkładanie ich Zamawiającemu do akceptacji. 15)Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowo-finansowych inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym. 16)Sporządzanie raportów określonych przez Zamawiającego z przebiegu realizacji inwestycji, przedstawianie ich Zamawiającemu w formacie i terminach wzajemnie uzgodnionych, analiza i opiniowanie prognoz wydatków, harmonogramów rzeczowo-finansowych. 17)Udostępnienie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji. 18)Założenie książki/książek obiektu budowlanego i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie nie później niż 14 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. 19) Sporządzanie dowodów OT według ustaleń z Zamawiającym i przekazanie tych dokumentów do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 69 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł. (słownie: CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17