Przetargi.pl
WYBÓR NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: PRZEBUDOWA ULICY WARSZAWSKIEJ W GORZOWIE WLKP.- ODCINEK OD UL. SZPITALNEJ DO UL. DZIEWIĘCIU MUZ

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: PRZEBUDOWA ULICY WARSZAWSKIEJ W GORZOWIE WLKP.- ODCINEK OD UL. SZPITALNEJ DO UL. DZIEWIĘCIU MUZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wyborem wykonawcy na pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Dziewięciu Muz- ok. 300 m., polegających na zarządzaniu całością zadania mającego na celu realizację przedmiotowej inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z wykonaniem ww. zadania, które będzie realizowane na podstawie dokumentacji projektowej. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia do podstawowych obowiązków Nadzoru Inwestorskiego będzie należało działanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego i ponoszenie odpowiedzialności za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową, a w szczególności: 1) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, przy wykonywaniu robót dotyczących inwestycji, w tym także dodatkowych, uzupełniających oraz realizowanych w okresie gwarancji i rękojmi wyznaczonym dla wykonawcy robót budowlanych. 2) Sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji. 3) Sprawdzenie i analiza dokumentacji projektowej. 4) Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji inwestycji. 5) Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do nadzoru budowlanego, w przypadku takiej potrzeby. 6) Protokolarne przekazanie wykonawcy robót terenu budowy. 7) Zapewnienie dyspozycyjności inspektorów nadzoru budowlanego w miejscu prowadzenia prac - minimum 3 pobyty w tygodniu. 8) Wizytowanie budowy, w tym również z udziałem pracowników Zamawiającego. 9) Monitorowanie realizacji inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie protokołów odbioru częściowego i odbioru końcowego, a także ostatecznego tj. przeprowadzonego z końcem okresu gwarancji i rękojmi, ustalonego dla wykonawcy robót budowlanych. 10) Rozwiązywanie problemów i sporów w trakcie realizacji prac. 11) Informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. 12) Prowadzenie i protokołowanie narad budowy. 13) Kontrola i weryfikacja dokumentów wykonawcy robót związanych z robotami dodatkowymi i uzupełniającymi, sporządzanie i uzasadnianie protokołów konieczności dotyczących tych robót i przedkładanie ich Zamawiającemu do akceptacji. 14) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowo-finansowych inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym. 15) Sporządzanie raportów określonych przez Zamawiającego z przebiegu realizacji inwestycji, przedstawianie ich Zamawiającemu w formie i terminach wzajemnie uzgodnionych, analiza i opiniowanie prognoz wydatków, harmonogramów rzeczowo-finansowych. 16) Udostępnienie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji. 17) Założenie książki/książek obiektu budowlanego i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie nie później niż na dzień podpisania protokołu odbioru końcowego. 18) Sporządzanie dowodów OT według ustaleń z Zamawiającym i przekazanie tych dokumentów do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego szczegółowo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 i będącym integralną częścią niniejszej specyfikacji (SIWZ). Okres rękojmi dla Nadzoru Inwestorskiego ustala się na 12 miesięcy liczone od daty upływu okresu gwarancji i rękojmi, jaki wyznaczony został Wykonawcy Robót budowlanych. Zakres rzeczowy robót, które będą realizowane w ramach inwestycji. Realizacja robót budowlanych przebiegać będzie w ciągu ulicy Warszawskiej (droga wojewódzka 132) na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Dziewięciu Muz w Gorzowie Wielkopolskim. 1) Branża drogowa: a) wymiana nawierzchni drogowej i podbudowy, b) rozbiórka torowiska z podbudową i podkładów pod torowisko, c) wykonanie płyty pod torowisko i nowych torów d) wymiana krawężników i chodników na zniszczonych odcinkach(tylko w niezbędnym zakresie) e) przebudowa i dostosowanie istniejących wjazdów do przebudowanej drogi, f) dostosowanie przejść dla pieszych do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niedowidzących ze szczególnym zwróceniem uwagi w okolicy przystanku tramwajowego. 2) Branża sanitarna: a) sieć kanalizacji deszczowej: - rozbiórka ewentualnych odcinków kanalizacji deszczowej i jej przebudowa, - dostosowanie kolektorów deszczowych do przebudowanych odcinków kanalizacji deszczowej 3) Branża elektro-energetyczna , wodociagowa, gazowa, telekomunikacyjna Usunięcie kolizji zgodnie z obecnie wykonywanym projektem Powyższy opis jest poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 64 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach