Przetargi.pl
Wybór Inżyniera Kontraktu zadania pn. Budowa mieszkań socjalno-komunalnych o charakterze rotacyjnym i zamiennym - etap I

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Inżyniera Kontraktu zadania pn. Budowa mieszkań socjalno-komunalnych o charakterze rotacyjnym i zamiennym - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn: Budowa mieszkań socjalno-komunalnych o charakterze rotacyjno-zamiennym - etap I w kwartale ulic Zbąszyńskiej, Kobylogórskiej i Krótkiej w Gorzowie Wlkp., na terenie działek budowlanych nr.471/1, 440/2,451/3,451/4 w obrębie ewidencyjnym 11 -Zakanale. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją zadania w oparciu o postanowienia Warunków Ogólnych KONTRAKTU NA URZĄDZENIA I BUDOWĘ Z PROJEKTOWANIEM dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie/weryfikacja dokumentów przetargowych oraz współudział w przeprowadzeniu procedury przetargowej na wybór Wykonawcy Robót budowlanych. 2.Nadzór inwestorski nad realizacją zadania 3.Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej 4.Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 5.Sporządzanie okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianie ich Zamawiającemu w formacie i terminach wzajemnie uzgodnionych, sporządzanie prognoz wydatków, sporządzanie harmonogramu płatności. 6.Zapewnienie dyspozycyjności nadzoru budowlanego w miejscu prowadzenia prac -minimum 3 pobyty w tygodniu. 7.Rozwiązywanie problemów i sporów w trakcie realizacji prac 8.Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie Przejściowych i Końcowego Świadectwa Płatności. 9.Kontrola i weryfikacja dokumentów roszczeniowych Wykonawcy 10.Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu 11.Informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. 12.Udostępnienie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy. 13.Sporządzanie uzgodnionych z zamawiającym dowodów OT i przekazanie tych dokumentów do Zamawiającego wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zakończeniu robót usterkowych stwierdzonych przy odbiorze w terminie 30 dni od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. 14.Inżynier Kontraktu obejmuje nadzór nad wszystkimi pracami dotyczącymi zadania w okresie gwarancyjnym. 15.Inżynier Kontraktu działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach