Przetargi.pl
Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy

Urząd Gminy Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa 252
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3518016 w. 29 , fax. 018 3540310
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sękowa
    Sękowa 252 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3518016 w. 29, fax. 018 3540310
    REGON: 00055114800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 1) okres kredytowania - 48 miesięcy od grudnia 2009 r. do listopada 2013 r., 2) przewidywana kwota kredytu -.500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych), 3) uruchomienie kredytu nastąpi 29 grudnia 2009 r. w jednej transzy , 4) zastrzega się prawo do zmiany kwoty zaciągniętego kredytu, ostateczna kwota kredytu może ulec zmniejszeniu, 5) oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, kredytodawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu, 6) spłata oprocentowania kredytu będzie następowało miesięcznie, od pierwszego miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu w 48 ratach miesięcznych, czyli do końca listopada 2013 roku, 7) spłata kapitału nastąpi od stycznia 2010 roku, w 48 równych ratach miesięcznych, czyli do końca grudnia 2013 roku, 8) kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu, 9) oprocentowanie kredytu: 1 miesięczny WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane są odsetki, powiększony o marżę banku, 10) jednorazowa prowizja bankowa pobrana w dniu udzielania kredytu, 11) kredytodawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 12) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel in blanco, 13) zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności zmiany harmonogramu spłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c) udzielenia zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e )zrealizują zamówienia w ustalonym terminie ( Rozdział III pkt, 4 SIWZ ) f) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1, niniejszej SIWZ, g) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) nie będą pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ 2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców : Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1.SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III. pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargowa na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : a) wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1) b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert d) w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę lub osoby inne niż wynikające z dokumentów rejestrowych należy przedstawić pełnomocnictwa upoważniające do złożenia oferty. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnieni a dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu:
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP-w Malopolsce/gminy/root-Sekowa/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach