Przetargi.pl
WSKAZANIE 9 PUNKTÓW GRANICZNYCH DZIAŁEK NR 1206/19, 1207/19, 1208/19 I 1209/19, K.M. 4, OBR. RADZIONKÓW, OD UL. LOMPY ORAZ 14 PUNKTÓW GRANICZNYCH DZIAŁKI GMINNEJ DROGOWEJ NR 1196/13, K.M. 19, OBR. RADZIONKÓW, UL. WSPÓLNA

Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
    ul. Męczenników Oświęcimia 42 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 0322890727 wew. 106
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WSKAZANIE 9 PUNKTÓW GRANICZNYCH DZIAŁEK NR 1206/19, 1207/19, 1208/19 I 1209/19, K.M. 4, OBR. RADZIONKÓW, OD UL. LOMPY ORAZ 14 PUNKTÓW GRANICZNYCH DZIAŁKI GMINNEJ DROGOWEJ NR 1196/13, K.M. 19, OBR. RADZIONKÓW, UL. WSPÓLNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie usługi geodezyjnej w zakresie wskazania 9 punktów granicznych działek nr 1206/19, 1207/19, 1208/19 i 1209/19, k.m. 4, obr. Radzionków, od ul. Lompy oraz 14 punktów granicznych działki gminnej drogowej nr 1196/13, k.m. 19, obr. Radzionków, ul. Wspólna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. są sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej mu realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 4. Aktualne zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach