Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4325923 , fax. 013 4326933
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A 6A
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4325923, fax. 013 4326933
REGON: 37044353500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WIW.A.3211-7/1/09 Zakup i dostawa krążków antybiotykowych, wzorców, surowic, szczepów oraz testów diagnostycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w wymaganym przez Zamawiającego czasie realizacji zamówienia liczonym od dnia złożenia zamówienia częściowego) krążków antybiotykowych, wzorców, surowic, szczepów oraz testów diagnostycznych wskazanych w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają wymagania dotyczące przedmiotu zamówiania opisane w rozdziale III niniejszej SIWZ oraz formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 2-17 do SIWZ). 6) Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych zał. 5 (wzorce)- katalogi produktów równoważnych oraz ich certyfikaty lub karty potwierdzające równoważność, 4) wykonawca składający ofertę na załącznik nr 5 obowiązany jest dodatkowo przedłożyć certyfikat ISO 9001 producenta oferowanych artykułów. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszej SIWZ, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatora do badań z zakresu koagulologii.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawy odczynników, materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych, kalibratorów, kontroli do wykonania badań immunochemicznych połączony z dzierżawą 2 sztuk klimatyzatorów przez okres trwania umowy oraz dzierżawą 2 sztuk analizatorów immunochemicznych o średniej i dużej wydajności.
Dodano: 2016-07-18 - dostawa odczynników, kalibratorów, akcesoriów dla Zakładu Analityki i Mikrobiologii SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę odczynników oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawy odczynników do badania funkcji płytek połączony z dzierżawą aparatu oraz zakup i dostawy odczynników do oznaczania leku infliksimab z wykorzystaniem czytnika Quantum Blue będącego własnością szpitala.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa odczynników, wzorców oraz materiałów pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-29 - Zakup i dostawy testów paskowych do czytnika LabU Reader plus będącego własnością szpitala połączony z dzierżawą automatycznego systemu do badania właściwości fizykochemicznych i osadu moczu, dzierżawą półautomatycznego analizatora osadu moczu, dzierżawą mikroskopu z ciemnym polem, zakupem artykułów zużywalnych, materiałów kontrolnych.
Dodano: 2016-06-22 - dostawę odczynników, kalibratorów, akcesoriów dla Zakładu Mikrobiologii SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI, KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO Znak sparwy: SZP/380/18/2016
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora głównego, analizatora do badań cito i drukarki sieciowej
Dodano: 2016-06-07