Przetargi.pl
„Willa NOT – prace konserwatorskie – ETAP 1”

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Józefa Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Willa NOT – prace konserwatorskie – ETAP 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontowych prac konserwatorskich w zabytkowej Willi NOT w Trzebini przy ul. Grunwaldzkiej 108 (obecnie 29) – ETAP 1. Zamówienie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową pionowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, remontu schodów wejściowych, tarasu i balkonu, wymiany rur spustowych i odprowadzenia wód deszczowych. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres robót przewidziany niniejszym zamówieniem do wykonania – ETAP 1: elewacja południowo-zachodnia: A). remont schodów wejściowych głównych od strony południowo-zachodniej (schody „1” w projekcie budowlanym) B). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej poza budynek Willi NOT C). wymiana rur spustowych nienadających się do użytku na nowe D). wykonanie wylotu rur rurociągów wraz ze wzmocnieniem podłoża E). wykonanie uzupełniających prac budowlanych niezbędnych do wykonania remontu balkonu na I piętrze oraz pozostałe prace wynikające z dokumentacji i technologii robót- izolacje, opaska z kamiennej kostki, roboty odtworzeniowe F). wywóz materiałów po pracach remontowych(z rozbiórki). G). Obsługa geodezyjna. H). Wykonanie dokumentacji powykonawczej, opracowanej przez osoby odpowiedzialne za wykonanie odpowiednio prac konserwatorskich oraz prac budowlanych, obrazującej przebieg prac i robót, zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikacje i dokładna lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć, oraz zawierającej określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac konserwatorskich. I). Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności, gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych. Ponadto wykonawca ma obowiązek zapewnić nadzór archeologiczny nad wszelkimi robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach niniejszego zamówienia Do obowiązków wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru archeologicznego należy -pełnienie nadzoru archeologicznego na da pracami ziemnymi oraz prowadzenie badań inwentaryzacyjnych w razie potrzeby. UWAGA! Dokumentacja techniczna zawiera cały zakres robót. Zamawiający informuje, że etap I obejmuje wykonanie prac remontowych na elewacji południowo – zachodniej. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną; e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; i. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45320000-6 Izolacje przeciwwodne, 45332000-3 Instalacje wod.- kan. Uwaga: przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23, albo informacje, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18,II piętro, pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach