Przetargi.pl
Wielowariantowa koncepcja budowy drogi gminnej, stanowiącej połączenie ul. Długiej w Trzebini z ul. Krakowską w Młoszowej

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wielowariantowa koncepcja budowy drogi gminnej, stanowiącej połączenie ul. Długiej w Trzebini z ul. Krakowską w Młoszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wielowariantowego opracowania koncepcyjnego dla budowy nowego połączenia drogowego pomiędzy ulicami: Długą w Trzebini i Krakowską w Młoszowej, znajdujących się w ciągu drogi krajowej nr 79 wraz z połączeniami: z drogą osiedlową na terenie oś. Salwator (tzw. „droga do ciepłowni”) oraz ul. Szembeka w Młoszowej (droga gminna). Łączna długość nowych odcinków drogowych – ok. 5 km. Wstępny przebieg planowanych do budowy połączeń drogowych przedstawiono na załączniku graficznym do siwz. Ogólne wymagania dotyczące zadania:Wykonawca odpowiedzialny jest za: jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych. Wykonawca zadania winien zastosować rozwiązania wykluczające lub ograniczające do niezbędnego minimum zajęcie terenów nie będących własnością Gminy Trzebinia. Cel zamówienia:Opracowanie ma na celu wskazanie możliwości realizacji nowych połączeń drogowych, poszerzających istniejącą sieć drogową w gminie Trzebinia i tym samym poprawę warunków obsługi komunikacyjnej terenów w południowej części miasta oraz stanowiących alternatywę dla głównego ciągu komunikacyjnego przebiegającego przez centrum miasta – drogi krajowej nr 79. Celem opracowania jest także identyfikacja ewentualnych problemów realizacyjnych, oszacowanie kosztów inwestycyjnych oraz negatywnych oddziaływań w przypadku realizacji poszczególnych wariantów inwestycji. Zakres planowanej inwestycji :Opracowanie koncepcyjne winno uwzględniać:  budowę drogi gminnej klasy Z (zbiorcza), stanowiącej połączenie pomiędzy ul. Długą w Trzebini i ul. Krakowską w Młoszowej – dł. ok. 4 km.;  budowę dróg klasy L (lokalna), stanowiącej połączenia nowej drogi j.w. z drogą osiedlową (tzw. droga do ciepłowni) oraz z ul. Szembeka w Młoszowej – łączna dł. ok.1 km;  budowę jednostronnego ciągu pieszo-rowerowego na całej długości nowych połączeń drogowych;  budowę rond: na skrzyżowaniach z drogą krajową nr 79 oraz na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr P1029K (ul. Słowackiego);  budowę skrzyżowań zwykłych (ewentualnie sterowanych sygnalizacją świetlną) w miejscach skrzyżowań z innymi drogami;  budowę wiaduktów w miejscach skrzyżowań z liniami kolejowymi E-30 i 103 (w zależności od przyjętych rozwiązań wariantowych);  budowę przepustów w miejscach skrzyżowań z ciekami wodnymi. Zakres opracowania koncepcyjnego :Opracowanie koncepcyjne winno zawierać podstawowe analizy ruchowe oraz analizę wszystkich innych uwarunkowań mających wpływ na trasowanie drogi, w szczególności: uwarunkowań przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego z uwzględnieniem obszarów cennych przyrodniczo (ograniczenie ingerencji w tereny cenne przyrodniczo) i obejmować następujące fazy: Wstępną koncepcję rozwiązań (wraz z analizą i uproszczoną prognozą ruchu) W trakcie opracowywania wstępnej koncepcji należy zaproponować rozwiązania wariantowe według wstępnie założonych przez Zamawiającego przebiegów przedstawionych na załączniku graficznym. Opracowanie winno zawierać: CZĘŚĆ OPISOWĄ UWZGLĘDNIAJĄCĄ:  opis zadania inwestycyjnego obejmującego jego lokalizację, program, cel, zakładany efekt oraz charakterystykę i podstawowe parametry techniczne;  terenowe uwarunkowania realizacyjne omawiające zagadnienia związane z: warunkami wynikającymi z dokumentów planistycznych, warunkami środowiskowymi, warunkami geologicznymi i gruntowo-wodnymi, istniejącą infrastrukturą techniczną;  analizy ruchu;  opis istniejącej infrastruktury technicznej, wraz ze wstępnymi warunkami dla usunięcia kolizji z planowaną inwestycją;  opis wariantowych rozwiązań nowych połączeń w zakresie ich przebiegu i powiązań z istniejącym układem drogowym, przy czym każdy z wariantów powinien zawierać: opis projektowanej trasy, projektowanych obiektów i urządzeń budowlanych z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wstępnej propozycji odwodnienia drogi;  opis ewentualnych obiektów przewidzianych do wyburzenia wraz z podaniem ich liczby dla poszczególnych wariantów;  wstępną analizę środowiskową;  wstępne określenie zajętości terenu pod inwestycję wraz ze wskazaniem właścicieli;  określenie szacunkowych kosztów inwestycji dla proponowanych wariantów i etapów;  dokumentację fotograficzną;  porównanie wariantów (np. w wymiarze technicznym, ruchowym, ekonomicznym, środowiskowym, społecznym itp.) ich ocena i wnioski, CZĘŚĆ RYSUNKOWĄ ZAWIERAJĄCĄ:  rysunek orientacyjny (skala 1:5 0000, lub 1:10 0000);  plany sytuacyjne na mapie sytuacyjno – wysokościowej (skala 1:2 0000, lub 1:5 000);  przekroje podłużne (w skali planu sytuacyjnego);  przekroje typowe (1:100 lub 1:200). Prezentacja wstępnej koncepcji – zamawiający wymaga opracowania prezentacji (z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego), przedstawiającej zasadnicze elementy wstępnej koncepcji w formie graficznej prezentacji. Prezentacja zawierać powinna w szczególności:  mapę sytuacyjno – wysokościową i orientację przedstawiającą warianty rozwiązań;  przedstawienie rozwiązań technicznych;  podstawowe parametry zaprojektowanych rozwiązań technicznych;  zestawienie kosztów realizacji inwestycji. Opracowanie wstępnej koncepcji należy przekazać Zamawiającemu w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Koncepcję programową: Przedmiotem opracowania będą warianty wskazane przez Zamawiającego do dalszego procedowania po przedstawieniu „wstępnej koncepcji”, na podstawie analizy poszczególnych wariantów. Jednostka projektująca wykona opracowanie, które uściśli zakres rzeczowy i finansowy zadania inwestycyjnego w poszczególnych wariantach. Opracowanie powinno zawierać: CZĘŚĆ OPISOWĄ UWZGLĘDNIAJĄCĄ:  opis zadania inwestycyjnego obejmujący lokalizację i program zadania inwestycyjnego, cel i zakładany efekt oraz podział na ewentualne etapy i kolejność ich realizacji;  opis istniejącego i planowanego zagospodarowania terenu, w obszarze inwestycji i w obszarze przyległym, w tym konfiguracja i ukształtowanie terenu, ważniejsze elementy zainwestowania i zagospodarowania terenu w pasie wykonania i oddziaływania zadania inwestycyjnego;  istniejące terenowe uwarunkowania realizacyjne;  opis kolizji poszczególnych wariantów inwestycji z istniejącą infrastrukturą techniczną wraz z koncepcją ich usunięcia;  opis techniczny dla planowanej trasy drogowej zawierający m.in. opis przebiegu trasy, powiązania z innymi drogami, opis geometrii planowanych skrzyżowań, parametry techniczne i geometryczne, elementy organizacji ruchu i wyposażenia drogi oraz urządzenia ochrony środowiska;  badania geotechniczne i geologiczne istniejącego podłoża,  szczegółowy opis odwodnienia z podaniem długości poszczególnych elementów;  opis obiektów przewidzianych do wyburzenia wraz z podaniem ich liczby dla poszczególnych wariantów;  opis projektowanych obiektów i urządzeń budowlanych;  obliczenie hydrologiczne i hydrauliczne dla wymiarowania świateł przepustów oraz wymiarowania urządzeń odwodnienia;  opis uwarunkowań środowiskowych;  zestawienie kosztów realizacji dla wariantów i etapów inwestycji uwzględniające poszczególne grupy kosztów. CZĘŚĆ RYSUNKOWĄ ZAWIERAJĄCĄ:  rysunek orientacyjny (skala 1:5 0000, lub 1:10 0000);  plany sytuacyjne rozwiązań drogowych i zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą (sieć uzbrojenia technicznego, odwodnienie, oświetlenie, ekrany akustyczne) na mapie sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:1 0000;  plany sytuacyjne skrzyżowań i zjazdów publicznych w skali 1:500;  profil podłużny (skala dostosowana do rysunku sytuacyjnego);  typowe przekroje normalne (1:100 lub 1:200);  przekroje drogowych obiektów budowlanych podłużne i poprzeczne (skala 1:100), ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW – uwzględniające budowę poszczególnych elementów wyposażenia pasa drogowego, wykup terenu oraz kosztów ewentualnych rozbiórek obiektów lub przebudów obiektów lub urządzeń kolidujących z planowaną trasą, zestawienie kosztów powinno uwzględniać ewentualne etapowanie inwestycji. DECYZJE, UZGODNIENIA I OPINIE – m. in. samorządów lokalnych, innych zarządców dróg, linii kolejowych, cieków wodnych itp. ANALIZA POTRZEB POZYSKANIA TERENU I ZESTAWIENIA nr działek, danych o właścicielach oraz powierzchni zajmowanego terenu, mapa terenowa – prawna. Prezentacja koncepcji programowej – zamawiający wymaga opracowania prezentacji (z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego), przedstawiającej zasadnicze elementy wstępnej koncepcji w formie graficznej prezentacji. Prezentacja zawierać powinna w szczególności:  mapę sytuacyjno – wysokościową i orientację przedstawiającą warianty rozwiązań;  przedstawienie rozwiązań technicznych;  podstawowe parametry zaprojektowanych rozwiązań technicznych;  zestawienie kosztów realizacji inwestycji. Opracowanie koncepcji programowej należy przekazać Zamawiającemu w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Przygotowanie materiałów potrzebnych do uzyskania decyzji środowiskowej wraz ze złożeniem wniosku Zakres zadania stanowiący przedmiot zamówienia obejmował będzie przygotowanie niezbędnych materiałów oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚ) w oparciu o obowiązujące przepisy, między innymi: ustawę z dnia 3 października 2018 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) zwanej dalej OOŚ, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Z 2016 r. poz. 71) oraz przepisów dotyczących przedsięwzięć wymagających oceny oddziaływania na obszar Natura 2000 i inne uregulowania prawne. Przed przystąpieniem do realizacji załączników do wniosku o DŚ, Wykonawca powinien uzyskać wstępne uzgodnienia z zarządcami sieci oraz cieków niezbędne do określenia zakresu realizacji oraz oddziaływania przedmiotowej inwestycji. Do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej należy przedstawić wybrane warianty przebiegów nowych połączeń drogowych. Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego kompletny wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Przed złożeniem wniosku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kompletu dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej, w tym KARTY INFORMACYJNEJ PRZEDSIĘWZIĘCIA (zwanej KIP), do zaopiniowania przez Zamawiającego. Zamawiający w terminie 14 dni roboczych zaopiniuje w/w wniosek. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach musi zawierać:  Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia (KIP) sporządzoną zgodnie z art. 62 a ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych;  Poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, obejmującą przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;  Mapę w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej;  Wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. Po zaopiniowaniu (w postaci pisma formalnego) przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Wykonawca złoży dokumentację do organu wydającego decyzję DŚ. Kompletny wniosek o decyzję DŚ musi być przekazany w formie papierowej w 3. egzemplarzach oraz w formie elektronicznej. Czwarty egzemplarz (w formie papierowej i elektronicznej) należy przekazać Zamawiającemu. W przypadku, gdy w ramach postępowania o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach organ właściwy do wydania jej orzeknie o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania właściwego raportu w tym zakresie (tzw. raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – raportu ooś). Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem opracowania do organu decyzyjnego uzyskać pozytywną opinię Zamawiającego. Zamawiający ma 21 dni roboczych na ocenę raportu ooś. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko sporządzony będzie zgodnie z art. 66 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych. Wszystkie pomiary potrzebne do pokazania wpływu oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów w środowisku substancji lub energii przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem, portem (Dz. U. z 2011 r. nr 140, poz. 824). Ewentualne rozwiązania techniczne urządzeń chroniących środowisko muszą być uzgodnione przez projektanta drogowego. Wykonawca będzie uczestniczył w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii i przedmiotowych decyzji poprzez udzielenie wyjaśnień i dokonywanie odpowiednich zmian i uzupełnień w opracowaniach projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniem środowiskowym, kontaktowania się z organami prowadzącymi takie postępowanie oraz do bieżącego kontrolowania organów wydających decyzje, opiniujących i uzgadniających w zakresie wywiązywania się ze swoich obowiązków, w szczególności zachowania terminów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich przekroczeniach terminów. W razie konieczności – ustalonej na dowolnym etapie realizacji zadania i wskazanej przez Zamawiającego – w celu rozpoznania odbioru społecznego inwestycji zasadnym jest przewidzieć przeprowadzenie prekonsultacji społecznych (nie więcej niż 3 razy) w formie rozprawy administracyjnej lub innej formy konsultacji ze społeczeństwem. Do organizacji wspomnianych prekonsultacji będzie zobowiązany Wykonawca wraz z przygotowaniem materiałów i przedstawieniem prezentacji oraz udziałem w dyskusji. W przypadku gdy właściwy organ uzna za konieczne w ramach oceny oddziaływania na środowisko przeprowadzenie rozprawy administracyjnej lub innej formy konsultacji ze społeczeństwem, Wykonawca powinien nawiązać kontakt z właściwym organem w celu przygotowania materiałów i wystąpienia – oraz do brania czynnego udziału w spotkaniu. Organizatorem rozprawy administracyjnej (spotkania ze społeczeństwem) powinien być właściwy organ. Rolą Wykonawcy jest przygotowanie materiałów do spotkania (w tym przygotowanie i wygłoszenie prezentacji) oraz udzielanie odpowiedzi na pytania z sali. Przygotowane materiały powinny przedstawiać analizę wariantów oraz ocenę ich oddziaływania na środowisko. Wykonawca będzie uczestniczył w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii i przedmiotowych decyzji poprzez udzielanie wyjaśnień i dokonywanie odpowiednich zmian i uzupełnień w opracowaniach projektowych. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), dla zakresu inwestycji według przyjętego do realizacji wariantu koncepcyjnego Kontrola i odbiór przedmiotu zamówienia: Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zadania. Wykonawca odpowiedzialny jest za: jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, ponadto za ekonomikę zastosowanych rozwiązań technicznych. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dla elementów opracowania pozytywnej opinii Samorządów Lokalnych oraz Zarządców dróg i linii kolejowych krzyżujących się z planowaną inwestycją. Dokumentacja powinna być opracowana w formie papierowej oraz w formie elektronicznej przekazanej na komputerowym nośniku informacji z rozszerzeniem .pdf i .dxf (pliki w formacie .dxf muszą mieć swoją kopię w formacie .pdf). Wykonawca w przypadku uchylenia, zmiany, bądź stwierdzenia nieważności pozyskanej decyzji, zobowiązany jest do czynnego uczestniczenia w postępowaniu administracyjnym prowadzonym w celu wydania nowej decyzji, w tym m. in. do udzielania wszelkich wyjaśnień i przedkładania odpowiednich dokumentacji. Zapłata częściowa za elementy wykonane i odebrane nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokonywania zmian w przekazanych elementach wynikających z dokonanych później uzgodnień, bądź pozyskanych opinii czy też decyzji; za pracę zakończoną i odebraną Zamawiający uznaje dokumentację odebraną wg protokołu zdawczo – odbiorczego odbioru końcowego opatrzonego oświadczeniem, że wykonane opracowanie jest zgodne z umową, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami, wytycznymi i ustaleniami z Zamawiającym oraz kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Odbiór opracowania, stanowiącego przedmiot zamówienia, będzie dokonany po przedłożeniu w siedzibie Zamawiającego, za protokołem przekazania, kompletnej dokumentacji w ilości określonej zamówieniem. Podstawę do rozliczeń stanowić będą protokoły przekazania poszczególnych faz opracowania, a w przypadku płatności faktury końcowej protokół zdawczo - odbiorczy. Zamawiający w ciągu 14 dni sprawdzi przekazane materiały i podpisze protokół zdawczo – odbiorczy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania powyższych opracowań Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w zakresie zleconego zadania. Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznegoo 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia,najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach