Przetargi.pl
Weryfikacja i aktualizacja bazy danych EGiB, z uwzględnieniem zmienionych w latach 2015­-2016 przepisów prawnych, dla gminy Domaniewice, powiat łowicki, województwo łódzkie

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja i aktualizacja bazy danych EGiB, z uwzględnieniem zmienionych w latach 2015­-2016 przepisów prawnych, dla gminy Domaniewice, powiat łowicki, województwo łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i aktualizacja bazy danych EGiB, z uwzględnieniem zmienionych w latach 2015­-2016 przepisów prawnych, dla gminy Domaniewice, powiat łowicki, województwo łódzkie. Charakterystyka gminy Domaniewice: jednostka ewidencyjna: Gmina Domaniewice 100504_2, powierzchnia ewidencyjna: 8630 ha, ilość obrębów: 10, ilość działek ewidencyjnych: 9364, ilość działek w terenach zbudowanych: ca 1700, ilość budynków do pomiaru: ca 1400, ilość budynków: 4776. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwa etapy jego realizacji. Zakres etapu I obejmuje: 1. Analiza materiałów PODGiK 2. Przeprowadzenie wywiadu terenowego 3. Wykonanie ustalenia uzupełniającego granic działek ewidencyjnych w terenach zabudowy 4. Kompletowanie i przekazanie do PODGiK projektu operatu opisowo - kartograficznego Zakres etapu II obejmuje: 1. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych 2. Aktualizacja bazy EGiB po modernizacji 3. Przeprowadzenie walidacji plików DML baz danych EGiB. Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do 31 marca 2019 r. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap zamówienia należy zrealizować do dnia 30 listopada 2018 r. 2) II etap zamówienia należy zrealizować do dnia 31 marca 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: ­ -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ­ -sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, ­ -zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, ­ -określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, -będzie wykonywał usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wraz z ofertą należy również złożyć następujące dokumenty (jeżeli dotyczy): dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z powszechnie dostępnych rejestrów internetowych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach