Powiat Łowicki ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
ul. Stanisławskiego 30
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
REGON: 75014776800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Weryfikacja i aktualizacja bazy danych EGiB, z uwzględnieniem zmienionych w latach 2015-2016 przepisów prawnych, dla gminy Chąśno, powiat łowicki, województwo łódzkie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i aktualizacja bazy danych EGiB, z uwzględnieniem zmienionych w latach 2015-2016 przepisów prawnych, dla gminy Chąśno, powiat łowicki, województwo łódzkie 1.1 Charakterystyka gminy Chąśno: jednostka ewidencyjna: gmina Chąśno 100503_2 powierzchnia ewidencyjna: 7181 ha ilość obrębów: 15 ilość działek ewidencyjnych: 6110 ilość działek w terenach zbudowanych: ca 1080 ilość budynków (w tym budynki do pomiaru): ca 3650 (ca 800). Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do 30 czerwca 2021 r. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap zamówienia należy zrealizować do dnia 30 listopada 2020 r. 2) II etap zamówienia należy zrealizować do dnia 30 czerwca 2021 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce
Dodano: 2024-04-29 - „Remont drogi gminnej nr 118277E Węglewice – Okoń – Głaz”
Dodano: 2023-09-12 - Pomiar punktów szczegółowej osnowy poziomej celem określenia wysokości w obowiązującym układzie wysokościowym PL-EVRF2007-NH na terenie powiatu tomaszowskiego
Dodano: 2023-07-19 - "Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej dla powiatu brzezińskiego"
Dodano: 2020-06-29 - Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze Powiatu Pabianickiego
Dodano: 2020-04-03 - Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu kutnowskiego bez m. Kutno - etap II
Dodano: 2020-01-16 - MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU BARTOSZÓWKA, GMINA RZECZYCA
Dodano: 2019-05-17 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Bartoszówka, Gmina Rzeczyca
Dodano: 2019-04-26 - Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu kutnowskiego bez m. Kutno - etap I
Dodano: 2019-04-05 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej 100406_2 PIĄTEK, powiat łęczycki, województwo łódzkie, dla obrębów: Jasionna, Konarzew, Sułkowice I, Witów
Dodano: 2019-04-03