Przetargi.pl
Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2010-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. we Włocławku w obszarze Finansowo-Księgowym, Kadry i Pałace, Zagospodarowanie odpadów, Eksploatacja oraz Zarządzanie infrastrukturą techniczną. 2. System musi stanowić rozwiązanie zintegrowane, obejmujące wsparciem wszystkie obszary operacyjne firmy, przy czym może to być zarówno system jednorodny, jak również zintegrowane ze sobą odrębnie działające systemy, (oddzielne moduły funkcjonalne). W przypadku oddzielnych modułów, integracja musi zabezpieczać integralność, spójność i unikalność współużytkowanych informacji oraz być niewidoczna dla użytkownika. 3. System musi być oparty na zintegrowanej bazie kontrahentów, (wspólnej dla wszystkich modułów), zapewniającej unikalność poszczególnych zapisów. 4.Funkcjonalność systemu musi zapewnić gromadzenie informacji kompletnej z punktu widzenia: - prawidłowej obsługi Klienta od chwili zawarcia umowy, poprzez przygotowanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań, aż do rozliczenia i zafakturowania zrealizowanych usług, - wystawiania z systemu wszystkich dokumentów operacyjnych stosowanych w procesach realizowanych w poszczególnych obszarach działalności firmy, - automatycznego generowania raportów, zestawień i sprawozdań w zakresie sprawozdawczości wewnętrznej i ustawowej. 5. System w poszczególnych obszarach tj. w obszarze Finansowo-Księgowym, Kadry i Pałace, Zagospodarowanie odpadów, Eksploatacja, Zarządzanie infrastrukturą techniczną musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wewnętrznymi regulaminami i zarządzeniami stosowanymi przez Zamawiającego. 6. System musi stwarzać przyjazne środowisko pracy dla użytkownika, tj. charakteryzować się przejrzystością, prostotą obsługi i ergonomią pracy, (dot. nawigacji, formatek ekranowych, słowników zawierających standardowe dane powtarzalne, itp.). 7. System musi umożliwić efektywne zarządzanie użytkownikami w zakresie autoryzacji i uprawnień pracowników, (tzn. możliwość precyzyjnego definiowania dostępu do funkcji systemu oraz praw do manipulacji danymi), tj.: - autoryzacji, (unikalny login i hasło użytkownika), - możliwość logowania zintegrowanego z Active Directory, - uprawnień, (tzn. możliwość precyzyjnego udostępniania funkcji systemu oraz operacji możliwych do wykonania na danych: przeglądanie, edycja, usuwanie). 8. System zostanie zainstalowany na serwerze będącym własnością Zamawiającego, który posiada następujące parametry: Procesor Intel Xeon 2.4. GHz, Pamięć RAM: 6 GB, DDR3, Dysk twardy: 146 GB, System bazodanowy: Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard Edition. 9. Z uwagi na fakt posiadania przez Zamawiającego serwera bazodanowego z zainstalowanym silnikiem bazy danych MS SQL, oferowany system musi działać w oparciu o bazę danych zarządzaną przez SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH MS SQL zainstalowany centralnie na serwerze Zamawiającego. 10. System musi działać w oparciu o nielicencjonowane środowisko uruchomieniowe. 11. System musi być stworzony w ogólnie dostępnej, nie unikatowej technologii, zapewniającej zarówno bieżące wsparcie techniczne, jak i rozwój w przyszłości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdz. III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach