Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, wdrożenie (w tym m.in. migracja danych) i uruchomienie komputerowego zintegrowanego systemu zarządzania, w połączeniu z dostawą i instalacją oprogramowania systemowego wraz z koniecznymi bazami danych, zgodnie z parametrami techniczno-użytkowymi nie mniej korzystnymi, niż określone w SIWZ oraz ze szkoleniami pracowników w zakresie korzystania z dostarczonego systemu.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Słowackiego 114
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70 , fax. 0-56 657 14 61
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
    ul. Słowackiego 114 114
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, fax. 0-56 657 14 61
    REGON: 87112983100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropstorun.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, wdrożenie (w tym m.in. migracja danych) i uruchomienie komputerowego zintegrowanego systemu zarządzania, w połączeniu z dostawą i instalacją oprogramowania systemowego wraz z koniecznymi bazami danych, zgodnie z parametrami techniczno-użytkowymi nie mniej korzystnymi, niż określone w SIWZ oraz ze szkoleniami pracowników w zakresie korzystania z dostarczonego systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa, wdrożenie (w tym m.in. migracja danych) i uruchomienie komputerowego zintegrowanego systemu zarządzania, w połączeniu z dostawą i instalacją oprogramowania systemowego wraz z koniecznymi bazami danych, zgodnie z parametrami techniczno-użytkowymi nie mniej korzystnymi, niż określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie korzystania z dostarczonego systemu. Oferowane rozwiązanie musi współpracować ze zintegrowanym systemem zarządzania używanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko -Pomorskiego w Toruniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni są dostawcy, wykonawcy, osoby fizyczne lub prawne, przedsiębiorcy i podmioty prawne o których mowa w art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: - Wykonawca winien wykazać w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 należycie wykonanych zamówień dla jednostek administracji terenowej, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie oprogramowania, obejmującego oprogramowanie tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). - Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: a) co najmniej 3 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie jednostkami sektora finansów publicznych, potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej trzech takich projektach - projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne; b) w tym 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne oraz certyfikat w dziedzinie zarządzania projektem IT. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie jednostkami sektora finansów publicznych, potwierdzonego udziałem w co najmniej trzech takich projektach. Projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami). - Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum 300 000 PLN (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000 PLN (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączna kwota ubezpieczenia). Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. - Wypełniony druk Oświadczenia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - Szczegółowy opis parametrów techniczno - użytkowych proponowanego przez Wykonawcę komputerowego zintegrowanego systemu zarządzania. - Metodykę prowadzenia prac wdrożeniowych systemu wraz ze szczegółowym harmonogramem m.in. obejmującym również wycenę kosztów poszczególnych etapów wdrażania systemu. - Szczegółową kalkulację wartości przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem pozycji wymienionych w pkt. 15.5 SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony przez w tym terminie przez organ wydający). - Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. - Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych. - Certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania. - Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.torun.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach