Przetargi.pl
Drugie postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę, instalację, wdrożenie i utrzymanie wraz z analizą przedwdrożeniową zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania finansowego Muzeum

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drugie postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę, instalację, wdrożenie i utrzymanie wraz z analizą przedwdrożeniową zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania finansowego Muzeum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja i serwis oprogramowania a) wykonanie kompleksowej analizy przedwdrożeniowej w kontekście wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania i controllingu wraz z obiegiem dokumentów i planem kont oraz systemem finansowo-księgowym (FK), systemem dla środków trwałych i wyposażenia, magazynowo-sprzedażowy, b) sprzedaż, dostarczenie, instalacja i wdrożenie systemu zintegrowanego obsługującego obszary: - finansowo-księgowy, - środki trwałe i wyposażenie, - magazynowo-sprzedażowy, przy czym system powinien obejmować również punkty handlowe Muzeum Okręgowego w Toruniu - wraz z CRM c)dostarczenie i implementacja środowiska bazy danych dla celów wdrożenia i utrzymania zainstalowanych systemów użytkowych z możliwością rozszerzenia o obszar systemu sprzedażowego, d) dostarczenie dedykowanego serwera dla obsługi lokalnej sieci oraz zdalnego dostępu stanowisk aplikacyjnych systemów wymienionych w pkt. 1 - parametry nie mniejsze niż: procesor min. 2 rdzenie, Hdd min 500 GB, napęd dvd-rw, RAM min. 4GB ddr3, obudowa, System operacyjny Windows, Monitor min 19 cali, Myszka, Klawiatura, Wymagane okablowanie, monitor dotykowy (serwer), szczegółowe parametry serwera zostaną określone w kompleksowej analizie przedwdrożeniowej, e) dostawa sprzętu komputerowego do obsługi stanowisk sprzedaży: - terminal komputerowy z ekranem dotykowym 7 szt. + 1 rezerwa (razem 8 szt.) z modułem kasy fiskalnej - przeznaczony do obsługi stanowisk sprzedaży biletów wstępu, wydawnictw i pamiątek - kompatybilny z dostarczonymi programami (moduł handlowy i magazynowy), - drukarka fiskalna z obcinaczem i kopią elektroniczną + szuflada do pieniędzy (7 szt. w tym jedna bez szuflady) + 1 rezerwa (razem 8 szt.), - drukarka do wydruku biletów wstępu (wydruk na druku biletu - wskazanych danych w ustalonych miejscach) - 7 szt. + 1 rezerwa (razem 8 szt.), - drukarka (mono) do wydruku faktur i zestawień wynikających z obsługi modułu handlowego i magazynowego (wydruk na kartkach formatu A-4). 7 szt. + 1 rezerwa (razem 8 szt.), Wykonawca może zaproponować drukarki wykonujące więcej niż jedną funkcję zamiast oddzielnych. - skaner kodów kreskowych - 7 szt., Wymagane okablowanie do całego sprzętu, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. f) bilet wstępu zostanie opracowany przez Zamawiającego, w wyznaczonych polach powinny zostać wydrukowane takie dane jak: numer biletu, data i godzina sprzedaży, ilość sprzedanych biletów, rodzaj biletów - możliwość zapisu przy użyciu kilku słów jednocześnie (definicje określane przez Zamawiającego, zgodne z danymi w module handlowym), cena biletu jednostkowego, przy czym podczas kompleksowej analizy wdrożeniowej zostanie określone rozmieszczenie poszczególnych elementów, g) zintegrowanie poszczególnych modułów z systemami funkcjonującymi w Muzeum. h) W ramach zamówienia wymagane jest wykonanie instalacji oprogramowania na każdym stanowisku, konfiguracja w stopniu umożliwiającym bezpośrednie korzystanie. i) Szkolenia przeprowadzone na każdym stanowisku - łącznie minimum 8-10 godzin. Szkolenia powinny odbywać się po każdej instalacji w okresie nie dłuższym niż 1 tydzień roboczy (5 dni) w godzinach 8.00-16.00. Szkolenia będą prowadzone wyłącznie na rzeczywistym systemie i będą obejmowały grupę nie większą niż 8 osób jednorazowo. Szkolenie winno być zakończone testem, którego wynik musi wynosić min 60% poprawnych odpowiedzi. Uzyskanie wyniku negatywnego powinno być równoznaczne z ponownym przeszkoleniem pracownika w celu ponownego zaliczenia testu z wynikiem pozytywnym. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych. Szkolenia administratorów : Wykonawca przeszkoli co najmniej jedną osobę (ale nie więcej niż trzy osoby) wskazaną przez Zamawiającego, która będzie wykonywała funkcję administratora w zakresie min. zarządzania Użytkownikami i uprawnieniami, zabezpieczania i odtwarzania danych. Szczegółowy zakres szkolenia dla administratorów systemu powinien obejmować co najmniej następujące obszary: - podstawy administracji i monitoringu, - przegląd budowy i konfiguracji systemu, - techniki analizy i rozwiązywania problemów w pierwszej linii wsparcia użytkownika, - zarządzanie wydrukami, - zarządzanie kontami, w tym tworzenie i przypisywanie ról oraz uprawnień, - generowania raportów. j) W ramach zamówienia Wykonawca przekaże przygotowanych zgodnie z ogólnymi akceptowalnymi standardami w dziedzinie dokumentowania oraz zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości następujących rodzajów dokumentacji w języku polskim: opis systemu informatycznego, zawierającego wykaz programów, procedur lub funkcji w zależności od struktury oprogramowania, wraz z opisem algorytmów i parametrów oraz programowych zasad ochrony danych, w tym w szczególności metod zabezpieczenia dostępu do danych i systemu ich przetwarzania, a ponadto określenia wersji oprogramowania i daty rozpoczęcia jego eksploatacji, dokumentacji technicznej systemu, instrukcji użytkowania systemu i instrukcji administratora systemu zawierającą możliwości konfiguracyjne i zarządcze. k) W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy Pakiet uaktualnień systemu na 36 miesięcy od daty wdrożenia systemu. l)Utrzymanie i serwis systemu przez okres 36 miesięcy od daty wdrożenia systemu. Minimum 2 wizyty w miesiącu 8 godzin łącznie. Serwis całego zamawianego systemu powinien być wykonywany przez jednego dedykowanego konsultanta do minimum jednego modułu. Utrzymanie i serwis oraz pomoc techniczna dla systemu będą świadczone w ramach sieci partnerskiej. Oczekiwany system jest rozwiązaniem producenta, który posiada sieć partnerską - min. 2 partnerów, zaś Wykonawca musi posiadać status partnera (może być producentem, jeżeli istnieje sieć partnerów). Szczegółowy zakres usług serwisowych: Wykonawca zobowiązany jest do: - bieżącego nadzoru nad poprawnością działania modułów oprogramowania i integralnością danych w systemie, - realizacji bieżących prac zleconych przez Zamawiającego w zakresie modyfikacji, - uruchomienia i integracji oprogramowania, - udzielania bieżących informacji na temat modułów oprogramowania, - udzielania bezpłatnych konsultacji telefonicznych z zakresu obsługi i działania programów w każdy dzień roboczy w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.00- 16.00, - udzielania informacji o uaktualnieniach, nowych wersjach (upgrade) i nowych modułach oprogramowania, - bezpłatnej instalacji i konfiguracji dostarczonych przez niego uaktualnień modułów oprogramowania dla poszczególnych stanowisk. Czas reakcji serwisu: 24 godziny. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie III (przedmiot zamówienia) w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach