Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2012-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Rozwój systemu zarządzania transportem publicznym w Krakowie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 8.3 - Rozwój inteligentnych systemów transportowych. Znak sprawy 5/X/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Rozwój systemu zarządzania transportem publicznym w Krakowie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 8.3 - Rozwój inteligentnych systemów transportowych. Projekt jest elementem działań zmierzających do poprawy jakości usług oferowanych przez komunikację zbiorową na ternie Miasta Krakowa. Wpisuje się on w politykę Transportową Miasta Krakowa, której elementem jest ograniczenie ruchu samochodowego w ścisłym centrum miasta. Działania te będą prowadzone za pomocą różnorakich dostępnych form marketingu i reklamy takich jak: - informacje prasowe (rynek prasy lokalnej płatnej i bezpłatnej) - ulotki informacyjne - outdoor - reklama zewnętrzna - wykonanie materiałów promocyjnych projektu - produkcja spotów telewizyjnych - e-mail marketing oraz PPC b) Szczegółowy zakres zamówienia jest opisany w załączniku nr 5 do nin. specyfikacji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. c) Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 2 do nin. SIWZ (istotne postanowienia umowy). d) Na przedmiotowe usługi Wykonawca zobowiązany jest udzielić: 12 miesięcy gwarancji. e) Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek nazwy własne urządzeń lub produktów koniecznych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, jak również normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia należy w każdym takim przypadku rozumieć że Zamawiający dopuszcza również wykonanie przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25