Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2013-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek gmin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie w siedzibie Zamawiającego Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (MKSI) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie w siedzibie Zamawiającego Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (dalej MKSI) w modelu SaaS (z instalacją aplikacji na serwerach wykonawcy) lub w modelu korzystania z Terminal Services i zdalnego pulpitu (wariant) na okres 6 miesięcy oraz przeprowadzenie szkoleń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów przedmiotu zamówienia według etapów, jak niżej: Etap I a. Wdrożenie MKSI u Zamawiającego. b. Przekazanie licencji, niezbędnej dokumentacji oraz instrukcji obsługi (Instrukcja obsługi w formie elektronicznej ) do wdrażanego MKSI u Zamawiającego. Etap II a. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 40 godzin z podziałem na szkolenia dostępowe oraz instruktażowe. Szkolenia dostępowe odbędą się w trakcie trwania I Etapu realizacji przedmiotu zamówienia w wymiarze 10 godzin. Na szkolenia instruktażowe składać się będą szkolenia wdrożeniowe oraz powdrożeniowe w wymiarze po 15 godzin. Szkolenia wdrożeniowe odbędą się po wykonaniu integracji z aplikacją śmieciową użytkowaną przez Zamawiającego. tj. MGAv3 - producent MGA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Szkolenia powdrożeniowe odbędą się na żądanie Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę. b. Wykonanie integracji z aplikacją śmieciową działającą u Zamawiającego. tj. MGAv3 (MGA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu). oraz w czasie trwania umowy - świadczenie usługi opieki technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/28/PN/14
Dodano: 2014-09-25 - Modernizacja infrastruktury informatycznej Szpitala wraz z przystosowaniem pomieszczeń serwerowych-Etap I - dostawa licencji bazodanowych oraz antywirusowych.
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa licencji KS MEDIS, KS SOMED, KS ASW dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2014-05-19 - Budowa Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI) umożliwiającej dostęp do wybranych e-usług Urzędu Miasta Poznania przy wykorzystaniu podpisu niekwalifikowalnego na karcie PEKA
Dodano: 2014-04-25 - Na DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ MONTAŻ SYSTEMU UPS
Dodano: 2013-12-09 - przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawa i wdrożenie systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy)
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa komputerowego systemu oprogramowania 2D i 3D CAD/CAM dla projektantów ubioru kreatywnego - licencja 3 stanowiskowa
Dodano: 2013-11-19 - Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz licencji KS MEDIS dla Szpitala Rehablitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2013-07-09 - Aktualizacja ewidencji wybranych dróg wojewódzkich, wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji, książek dróg wraz z wprowadzeniem danych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami
Dodano: 2013-05-07