Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 828 93 00, 8265392 , fax. (061) 852 01 31
- Data zamieszczenia: 2013-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wilczak 51 51
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 828 93 00, 8265392, fax. (061) 852 01 31 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja ewidencji wybranych dróg wojewódzkich, wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji, książek dróg wraz z wprowadzeniem danych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aktualizacja ewidencji wybranych dróg wojewódzkich, wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji, książek dróg wraz z wprowadzeniem danych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/28/PN/14
Dodano: 2014-09-25 - Modernizacja infrastruktury informatycznej Szpitala wraz z przystosowaniem pomieszczeń serwerowych-Etap I - dostawa licencji bazodanowych oraz antywirusowych.
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa licencji KS MEDIS, KS SOMED, KS ASW dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2014-05-19 - Budowa Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI) umożliwiającej dostęp do wybranych e-usług Urzędu Miasta Poznania przy wykorzystaniu podpisu niekwalifikowalnego na karcie PEKA
Dodano: 2014-04-25 - Na DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ MONTAŻ SYSTEMU UPS
Dodano: 2013-12-09 - Wdrożenie w siedzibie Zamawiającego Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (MKSI)
Dodano: 2013-11-28 - przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawa i wdrożenie systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy)
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa komputerowego systemu oprogramowania 2D i 3D CAD/CAM dla projektantów ubioru kreatywnego - licencja 3 stanowiskowa
Dodano: 2013-11-19 - Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz licencji KS MEDIS dla Szpitala Rehablitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2013-07-09