Przetargi.pl
Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43 43
    61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawy i wdrożenia systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy) na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów według etapów, jak niżej: Etap I: a) Przeprowadzenie analizy procesów zarządzania usługami związanymi z realizacją funkcji Systemu Biletowego w Związku Międzygminnym Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji wdrożeniowej oraz dokumentacji administracyjnej, obejmującej instrukcję rozwiązywania najczęstszych błędów, b) Wdrożenie zaoferowanego Systemu Biletowego, c) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i protokół odbioru, d) Przeprowadzenie szkoleń dla Agentów obsługujących System Biletowy, e) Modyfikacje Systemu Biletowego w oparciu o przeprowadzoną analizę, f) Udzielenie Gwarancji. Etap II: a) Przeprowadzenie integracji z zewnętrzna bazą danych w porozumieniu z dostawcą systemu MGAv3 (firmą MGA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu). b) Udzielenie gwarancji obejmującej integrację z zewnętrzną Bazą Danych Klientów z systemu MGAv3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach