Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2013-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek gmin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, dostawy i wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania systemu biletowego na potrzeby Biura Obsługi Klienta Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawy i wdrożenia systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy) na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów według etapów, jak niżej: Etap I: a) Przeprowadzenie analizy procesów zarządzania usługami związanymi z realizacją funkcji Systemu Biletowego w Związku Międzygminnym Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji wdrożeniowej oraz dokumentacji administracyjnej, obejmującej instrukcję rozwiązywania najczęstszych błędów, b) Wdrożenie zaoferowanego Systemu Biletowego, c) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i protokół odbioru, d) Przeprowadzenie szkoleń dla Agentów obsługujących System Biletowy, e) Modyfikacje Systemu Biletowego w oparciu o przeprowadzoną analizę, f) Udzielenie Gwarancji. Etap II: a) Przeprowadzenie integracji z zewnętrzna bazą danych w porozumieniu z dostawcą systemu MGAv3 (firmą MGA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu). b) Udzielenie gwarancji obejmującej integrację z zewnętrzną Bazą Danych Klientów z systemu MGAv3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/28/PN/14
Dodano: 2014-09-25 - Modernizacja infrastruktury informatycznej Szpitala wraz z przystosowaniem pomieszczeń serwerowych-Etap I - dostawa licencji bazodanowych oraz antywirusowych.
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa licencji KS MEDIS, KS SOMED, KS ASW dla Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2014-05-19 - Budowa Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI) umożliwiającej dostęp do wybranych e-usług Urzędu Miasta Poznania przy wykorzystaniu podpisu niekwalifikowalnego na karcie PEKA
Dodano: 2014-04-25 - Na DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ MONTAŻ SYSTEMU UPS
Dodano: 2013-12-09 - Wdrożenie w siedzibie Zamawiającego Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (MKSI)
Dodano: 2013-11-28 - przeprowadzenie prac analitycznych, projektowych, sporządzenie dokumentacji, dostawa i wdrożenie systemu oraz szkolenie związane z wdrożeniem systemu wspierającego obsługę zgłoszeń typu Help Desk (dalej System Biletowy)
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa komputerowego systemu oprogramowania 2D i 3D CAD/CAM dla projektantów ubioru kreatywnego - licencja 3 stanowiskowa
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz licencji KS MEDIS dla Szpitala Rehablitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
Dodano: 2013-07-09 - Aktualizacja ewidencji wybranych dróg wojewódzkich, wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji, książek dróg wraz z wprowadzeniem danych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami
Dodano: 2013-05-07