Przetargi.pl
WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z ISO 9001 W 11 JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (JST)

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z ISO 9001 W 11 JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (JST)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w jedenastu jednostkach samorządu terytorialnego obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej). Wykonanie usługi doradczej w 11 JST w wymiarze 232 godzin przypadających na JST, tj. razem 2552 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 w terminie do dnia 31 marca 2011 r.: Usługa doradcza obejmuje: 1. Diagnozę organizacji (analiza organizacji) pod kątem spełniania wymagań PN EN ISO 9001:2009 oraz przepisów prawnych i innych obowiązujących w Urzędzie (istniejące standardy postępowania, realizacja przepisów ogólnych, organizacja Urzędu), 2. Ustalenie zakresu systemu ISO 9001, wytycznych dla polityki jakości, modelu podejścia procesowego, struktury dokumentacji (księga jakości, procedury, instrukcje, formularze i inne niezbędne dokumenty) oraz metodyki wdrożenia, 3. Opracowanie i ustalenie harmonogramu wdrożenia z uwzględnieniem koniecznych szkoleń (w ramach usługi doradczej) - szkolenia dla kierownictwa Urzędu, zespołu wdrożeniowego oraz kaskadowego szkolenia pracowników w zakresie opracowanego systemu zarządzania, 4. Pomoc doradcza w zakresie opracowania dokumentacji systemowej - polityki jakości i celów, księgi jakości, procedur wymaganych normą oraz standardów realizowanych procesów (sposoby postępowania) wraz z koniecznymi instrukcjami i formularzami (udział czynny konsultantów), 5. Zaplanowanie wraz z powołanymi przedstawicielami kierownictwa auditów wewnętrznych oraz przeprowadzenie wspólne z powołanymi i przeszkolonymi audytorami wewnętrznymi pierwszej serii auditów wewnętrznych (udział konsultantów w auditach wewnętrznych) oraz wspólne opracowanie wzorcowych raportów z auditów, 6. Pomoc doradcza w zaplanowaniu działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych po pierwszej serii auditów wewnętrznych, 7. Doradztwo w zakresie działań korygujących, 8. Przygotowanie i udział w pierwszym przeglądzie zarządzania, 9. Pomoc w wyborze jednostki certyfikującej oraz udział w audicie certyfikującym (oba etapy), 10. Doradztwo w zakresie poauditowych działań korygujących. Wykonanie usługi szkoleniowej w 11 JST w wymiarze 64 godzin przypadających na JST, tj. razem 704 godzin szkoleniowych w zakresie tematyki Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 w terminie do dnia 31 grudnia 2010 r.: Szkolenie w wymiarze 7 dni przypadających na JST o tematyce jak niżej: Obligatoryjnie: 1. Szkolenie dla kadry kierowniczej i pełnomocników JST objętych wdrożeniem (8 godz.) - opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia), 2. Szkolenia dla Zespołów Wdrożeniowych JST objętych wdrażaniem (24 godz.) opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia), 3. Szkolenie dla auditorów wewnętrznych - szkolenie 4 dniowe, cztery edycje, grupy szkoleniowe max. 20 osób, teoria i ćwiczenia w proporcji 50:50, opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia), 4. Wykorzystanie metod i narzędzi systemu zarządzania jakością w doskonaleniu systemu zarządzania jakością - opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia). Jednostki Samorządu Terytorialnego objęte wdrożeniem SZJ zgodnego z ISO 9001 będącego przedmiotem niniejszego zamówienia: 1. Gmina Dębno - Urząd Miejski w Dębnie, 74-400 Dębno ul. Piłsudskiego 5 2. Gmina Myślibórz - Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, 74-300 Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 3. Gmina Boleszkowice - Urząd Gminy w Boleszkowicach, 74-407 Boleszkowice ul. Świerczewskiego 24 4. Gmina Bierzwnik - Urząd Gminy w Bierzwniku, 73-240 Bierzwnik ul. Kopernika 2 5. Gmina Lubiszyn - Urząd Gminy Lubiszyn, 66-433 Lubiszyn, pl. Jedności Robotniczej 1 6. Gmina Barlinek Urząd Miasta w Barlinku, 74-320 Balinek ul. Niepodległości 20 7. Gmina Warnice - Urząd Miasta w Warnicach, 74-201 Warnice 66 8. Gmina Choszczno - Urząd Miasta w Choszcznie, 73-200 Choszczno ul. Wolności 24 9. Gmina Nowogródek Pomorski - Urząd Gminy w Nowogródku Pomorskim, 74-304 Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15 10. Gmina Krzęcin - Urząd Gminy w Krzęcinie, 72-231 Krzęcin ul. Tylna 7 11. Powiat Myślibórz - Starostwo Powiatowe w Myśliborzu, 74-300 Myślibórz ul. Marcinkowskiego 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1. Niezbędne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy: a) Wykonanie co najmniej 10 wdrożeń SZJ zgodnego z ISO 9001 w podmiotach zewnętrznych, w tym min. 5 w Jednostkach Samorządu Terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. b) Organizacja i przeprowadzenie minimum 10 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001. 2.2. Wymagania dotyczące kadry merytorycznej uczestniczącej w realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 11 osób personelu wdrożeniowego, spełniających następujące wymagania: a) posiadanie wiedzy merytorycznej w zakresie wymagań normy ISO 9001 potwierdzone certyfikatem audytora wiodącego (Lead auditor) - min. 5 osób, b) udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu, wdrożeniu systemu zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001, w co najmniej 5 podmiotach zewnętrznych - min. 5 osób; c) znajomość specyfiki funkcjonowania samorządu terytorialnego, to jest posiadanie: - wykształcenia na kierunkach: prawo, administracja, studia podyplomowe na tych kierunkach, studia podyplomowe z administracji publicznej; lub - co najmniej 5 letniego doświadczenia stażu pracy w urzędach administracji publicznej, udokumentowane w formie zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego czas współpracy - min. 1 osoba. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. 8) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 9) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 10) wykaz wykonanych przez Wykonawcę co najmniej 10 wdrożeń SZJ zgodnego z ISO 9001 w podmiotach zewnętrznych, w tym min. 5 w Jednostkach Samorządu Terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać ilość jednostek, w których zostało przeprowadzone wdrożenie SZJ zgodnego z ISO 9001, nazwę zamawiającego, termin realizacji, a także jego wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), 11) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Osoby fizyczne nie pozostające w stosunku pracy z oferentem traktowane będą jako podmioty trzecie, w związku z czym Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie do uczestnictwa w projekcie każdej z tych osób, ze wskazaniem funkcji pełnionej w projekcie. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ), 12) szczegółowy program usług doradczych i szkoleniowych (załącznik nr 6 do SIWZ), 13) wykaz przeprowadzonych szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001 oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie referencji poświadczające należyte wykonanie usług (załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.debno.com.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach