Przetargi.pl
Świadczenie usług konsultingowych przy realizacji projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Koszalinie - etap I oraz prowadzenie zadań promocyjnych

Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konsultingowych przy realizacji projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Koszalinie - etap I oraz prowadzenie zadań promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług konsultingowych przy realizacji projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Koszalinie - etap I oraz prowadzenie zadań promocyjnych. Zakres obowiązków firmy konsultingowej do wykonania w trakcie realizacji umowy: 1) koordynacja prac wszystkich służb zaangażowanych w Projekt - w strukturze Urzędu Miejskiego powołano Biuro ds. Realizacji Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w m. Koszalin - etap I (zwanego dalej Biurem), tj. komórkę, która wraz z Inżynierem Kontraktu odpowiedzialna będzie za wdrażanie projektu a głównie będzie pełniła funkcję administracyjną - w tym Inżyniera kontraktu oraz ostateczne wdrożenie Projektu tj. przygotowanie i podanie informacji do Instytucji Pośredniczącej II-go stopnia o osiągniętych wskaźnikach projektu, rok po zakończeniu realizacji projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i regulaminami, 2) realizacja Projektu poprzez zarządzanie i jego wdrażanie w zakresie rzeczowym i finansowym, 3) sporządzanie i aktualizacja Planu Płatności, Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Harmonogramu Realizacji Projektu, 4) przygotowywanie kontraktów zawieranych z Wykonawcami, 5) dbanie o zapewnienie ciągłości i terminowej realizacji płatności Projektu oraz o pokrycie wszelkich wydatków i kosztów prac dodatkowych niezbędnych do jego realizacji, 6) opracowywanie i przekazywanie miesięcznych raportów z realizacji Projektu, 7) organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych, tzn. przygotowanie i prowadzenie procedur zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, tj. m.in.: aktualizacja szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia, aktualizacja SIWZ, przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń, prowadzenie protokołu z postępowania 8) opracowywanie niezbędnej dokumentacji tzn. weryfikacja SIWZ-ów wraz z załącznikami, do przeprowadzenia procedur przetargowych, 9) weryfikacja i aktualizacja dokumentów przetargowych, którą należy przeprowadzić w każdym z prowadzonych postępowań, w oparciu, w zależności od potrzeb, o czerwony lub żółty FIDIC, w kontekście projektu unijnego. 10) kontrola poprawności prowadzonych postępowań przetargowych, 11) przedstawianie propozycji rozwiązań prawnych wszystkich zagadnień jakie wystąpią podczas realizacji projektu, 12) prowadzenie sprawozdawczości związanej z projektem, 13) zapewnianie i przedkładanie Wykonawcom dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji Projektu w zakresie ustalonym w podpisanych kontraktach. Wykonawca nie będzie musiał opracowywać dokumentacji projektowej gdyż jest ona opracowana, a będzie upoważniony do jej udostępnienia Wykonawcom. 14) organizacja narad koordynacyjnych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych Projektem. Narady koordynacyjne, w których Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, organizowane będą przez Inżyniera Kontraktu. W miarę potrzeb Wykonawca ma prawo inicjować narady. Rodzaj spraw oraz przebieg narad uzależnione będą od potrzeb, które wynikną w trakcie realizacji zadania. 15) weryfikacja sprawowania nadzoru przez wyznaczony podmiot pełniący funkcję Inżyniera Kontraktu zgodnie z zapisami odpowiednich kontraktów. Wykonawca będzie na rzecz Zamawiającego sprawdzał i opiniował decyzje podjęte przez Inżyniera Kontraktu. Weryfikacja będzie ogólna i przedmiotowa pod względem zgodności z założeniami projektu oraz wytycznymi POIiŚ w tym zakresie. 16) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Projektu, wyodrębnionej z systemu księgowości Urzędu Miasta oraz Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., 17) prowadzenie systemu sprawozdawczości finansowej i merytorycznej, 18) zapewnienie właściwej popularyzacji i przepływu informacji dotyczących Projektu 19) realizacja projektu poprzez koordynację wszystkich służb wymaganych dla projektu oraz podczas końcowego wdrożenia: ? Uzgodnionych zobowiązań finansowych wynikających z Decyzji o dofinansowaniu, ? Rozporządzeń Rady (EEC) w sprawie Funduszu Spójności (1164/1994/EWG, 1264/1999/WE, 1265/1999/WE), ? Umowy Finansowania dotyczącej Wdrażania Projektów w ramach Funduszu Spójności, ? Umowy pomiędzy WFOŚiGW a Beneficjentem, ? Innych umów dotyczących Projektu, jeżeli zostaną zawarte przez Beneficjenta w trakcie realizacji Projektu ? Warunków kontraktów wg FIDIC (aktualna wersja), ? Prawa Polskiego, 20) kompleksowa obsługa działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Koszalinie - etap I.takich jak wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, przygotowanie i rozprowadzenie plakatów i materiałów informacyjnych - folderów, przygotowanie, prowadzenie i aktualizowanie stron internetowych projektu, informacje o projekcie na łamach prasy lokalnej i regionalnej, obsługa Public Relations oraz obsługa medialna konferencji, Działanie promocyjne muszą być wykonane zgodnie z artykułem 8 rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego pn. Wytyczne w zakresie informacji i promocji, Zasadami wypełniania obowiązków informacyjnych w zakresie projektów współfinansowanych w ramach POIiŚ opracowanymi przez Instytucję Zarządzającą oraz Zarządzeniem Prezydenta Miasta nr 142/09 z dnia 14 września w sprawie Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Koszalina, 21) przygotowywanie projektów umów, pism i pozostałej korespondencji wymaganej przez Kierownika JRP. 22) zapewnienie obiegu dokumentacji projektowej, czyli dokumentacji wynikającej z obsługi, realizacji i rozliczenia projektu unijnego pomiędzy Wykonawcą, Inżynierem Kontraktu a Donatorem środków unijnych, poprzez Kierownika Biura. 23) archiwizacja dokumentacji projektowej i przetargowej, 24) obsługa kontroli ze strony wszystkich instytucji kontrolujących projekty unijne, 25) wykonywanie niezbędnych czynności przy realizacji rozliczaniu i monitorowaniu projektu. Do obowiązków Wykonawcy, poza wymienionymi w pkt 1-24 będą należały sprawozdawczość oraz monitoring, przeprowadzane zgodnie z Wytycznymi POIiŚ w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się świadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. świadczył co najmniej 1 usługę konsultingową o wartości minimum 200.000,00 zł na rzecz projektu unijnego w zakresie gospodarki wodno - ściekowej. b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować personelem w zakresie obsługi finansowej, księgowej, prawnej i zamówień publicznych w zakresie wymaganym do obsługi projektu. Wykonawca musi dysponować minimum 3 niżej wymienionymi osobami: a) Specjalista główny - pełniący funkcję Zastępcy Kierownika JRP: udokumentowane wyższe wykształcenie o kierunku inżynieryjnym, co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami realizowanymi ze środków UE w tym co najmniej 1 zakończony w zakresie gospodarki wodno-ściekowej b) Specjalista ds. finansowych i sprawozdawczości finansowej: udokumentowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako ekonomista w tym uczestnictwo w co najmniej 1 zakończonym i rozliczonym projekcie realizowanym ze środków UE, c) Specjalisty ds. monitorowania celów projektu (w tym produktu i rezultatu), udokumentowane wykształcenie wyższe przy minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym w tym uczestnictwo przy monitorowaniu w co najmniej 1 zakończonym i rozliczonym projekcie realizowanym ze środków UE. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ (w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3) Wykaz usług wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały wykonane (zakończone) należycie (m.in. referencje). 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach