Przetargi.pl
Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013

Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług konsultingowych (zarządzania projektem) przy realizacji Projektu pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Zakres obowiązków firmy konsultingowej do wykonania w trakcie realizacji Projektu: 1) przestrzeganie zapisów umowy o dofinansowanie w zakresie szczegółowych zasad, trybu i warunków przekazywania i wykorzystania środków dotacji celowej, 2) przygotowanie instrukcji postępowania (procedur) do wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu, 3) koordynacja prac wszystkich służb zaangażowanych w Projekt oraz ostateczne wdrożenie Projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i regulaminami, 4) współpraca z Grupą Zadaniową odpowiedzialną za prowadzenie Projektu, powołaną przez Zamawiającego spośród pracowników Wydziałów Urzędu Miejskiego i jednostki budżetowej Miasta - Zarządu Dróg Miejskich), w sposób który zapewni sprawne zrealizowanie Projektu w założonym czasie, zgodnie z zaplanowanym budżetem Miasta zapewniającym wykonanie zobowiązań wynikających z podpisanej umowy, 5) sporządzanie i aktualizacje Planu Płatności, Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Harmonogramu Realizacji Projektu, 6) przygotowanie wzorów dokumentów finansowo - księgowych wymaganych do rozliczenia Projektu w ramach RPO WZ, 7) przygotowywanie dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych i przedłożenie do podpisu Zamawiającego, 8) weryfikacja i skompletowanie przygotowanych dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych (po podpisaniu przez Zamawiającego), w celu przekazania do Instytucji Zarządzającej RPOWZ, 9) analiza, kontrola oraz potwierdzanie przejściowych i końcowych dokumentów rozliczeniowych realizacji zadań poszczególnych wykonawców oraz przedłożenie ich do akceptacji Koordynatora Grupy Zadaniowej, 10) przygotowanie wniosków o płatność, zgodnie z harmonogramem Projektu oraz budżetem Miasta, 11) monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego Projektu, 12) monitoring wskaźników realizacji projektu, 13) sporządzanie raportów, sprawozdań z zaawansowania prac, celem weryfikacji procesu z przyjętym harmonogramem, 14) sporządzenie ścieżki krytycznej Projektu, 15) czynny udział w naradach związanych z prowadzeniem projektu i innych spotkaniach roboczych, 16) przygotowywanie projektów pism, korespondencji niezbędnej w trakcie realizacji Projektu, 17) obsługa kontroli ze strony wszystkich instytucji kontrolujących projekty unijne, 18) przygotowanie dokumentów dotyczących zadań już zakończonych do ujęcia we wniosku o płatność, 19) monitoring prowadzonej promocji Projektu. 2. INFORMACJE I UWAGI DLA WYKONAWCY Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Cele przedsięwzięcia: Przedmiot Projektu stanowi inwestycja pn. Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie. Zakres Projektu obejmuje: 1) Zadanie 1 Budowa sieci wod.-kan. w ulicy Strefowej, I. Łukasiewicza i H. Cegielskiego oraz drogi tymczasowej (odcinek E-E i odcinek C-D) - Zadanie to zostało już zakończone i został sporządzony protokół odbioru końcowego robót ; 2) Zadanie 2 Budowa dróg z oświetleniem - ulica BoWiD i Bohaterów Warszawy (odcinek A-B), ul. Bohaterów Warszawy (odcinek od pkt. B do ul. Syrenki), ul. I. Łukasiewicza (odcinek B-C) - Zadanie w trakcie realizacji; 3) Zadanie 3 Budowa ulicy Strefowej, Mieszka I-go, H. Cegielskiego (odcinek CED D) - roboty drogowe, usunięcie kolizji - Zadanie w trakcie realizacji; 4) Zadanie 4 Budowa łącznika ulic H. Cegielskiego i I. Łukasiewicza wraz z oświetleniem (odcinek C-D)- Trwa procedura przetargowa na wybór wykonawcy realizacji robót budowlanych; 5) Zadanie 5 Budowa przedłużenia ulicy Strefowej- roboty drogowe, sieci wod.-kan., oświetlenie (odcinek E-F ) - Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Termin realizacji robót od III kwartał 2011 r do IV kwartał 2014 r.; 6) Zadanie 6 Budowa przedłużenia ulicy Cegielskiego - roboty drogowe, sieci wod.-kan., oświetlenie (odcinek D-G) - Dla zadania opracowano dokumentację budowlaną. Termin realizacji robót od III kwartał 2011 r do IV kwartał 2014 r.; 7) Zadanie 7 Budowa chodników i ścieżek rowerowych w ulicy BoWiD (odcinek rondo Syrenki - B - A), Mieszka I-go (odcinek E - D) oraz przebudowy ul. Mieszka I-go ( odcinek A-E ) oraz ul. BoWiD (odcinek A - F) - Dla zadania został opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy. Termin uzyskania pozwolenia na budowę to 15.07.2011 r., Zakończenie robót budowlanych do 10.10.2012 r.; 8) Zadanie 8 Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalina - połączenie ul. BoWiD z ul. Władysława IV - Dla zadania został opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy. Postępowanie na wyłonienie inżyniera kontraktu w trybie przetargu nieograniczonego zostanie wszczęte 15/05/2011r. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla Zadania 8 przewiduje się, że zostanie wydana do 15 czerwca 2011 roku na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz.721 z późniejszymi zmianami Zadania nr 1-7 realizuje Gmina Miasto Koszalin, Zadanie nr 8 realizuje Zarząd Dróg Miejskich. Wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SIWZ przy realizacji wszystkich zadań (1-8), tj. realizowanych zarówno przez Gminę Miasto Koszalin i Zarząd Dróg Miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach