Przetargi.pl
Wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Gminie Kozy

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8298650 , fax. 033 8298674
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 033 8298650, fax. 033 8298674
    REGON: 00054270600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Gminie Kozy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a)wdrożenie w Urzędzie Gminy Kozy Zintegrowanego Systemu Informatycznego jako front-office umożliwiającego zewnętrznym użytkownikom (mieszkańcom i przedsiębiorstwom) korzystanie z następujących zasobów: -informacji publicznych, -informacji chronionych, dostępnych po uwierzytelnieniu, -formularzy elektronicznych (bez podpisu elektronicznego i podpisane elektronicznie), b)wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania jako back-office na poziomie lokalnym, obejmującego Urząd Gminy Kozy, c)zakup sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji projektu wraz z pracami wdrożeniowymi, d)usługi wdrożeniowe obejmujące instalacje i konfigurację oprogramowania systemowego, dziedzinowego oraz e-Urzędu wraz z modułami obiegu dokumentów, e)modernizacji serwerowni wraz okablowaniem strukturalnym urzędu f)przeprowadzenie szkoleń pracowników służb samorządowych Urzędu Gminy Kozy, którzy będą obsługiwać wdrożony ZSZG Zastosowane oprogramowanie wchodzące w skład sfery front-office i back-office będzie współpracować z dostępnymi w systemach centralnych formularzami oraz będzie skorelowane z modułem Skrzynki Podawczej ePUAP - Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz platformy SEKAP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Spełnienie wymagania zgodnie z SIWZ rozdział 11, pkt. 1 -dostarczenie dokumentu załącznik nr 3, 2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej 2 zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia /dotyczy dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie gminą, obejmującego systemy do obsługi księgowości budżetowej, podatków lokalnych oraz moduły ewidencyjne i informacyjne, o wartości co najmniej 200 000 zł/ oraz minimum 2 należycie wykonanych zamówień, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie obiegu dokumentów, przy czym każde z zamówień obejmowało grupę min. 25 użytkowników (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie); Spełnienie wymagania zgodnie z SIWZ rozdział 11, pkt. 2 - dostarczenie dokumentu załącznik nr 7, 3/ udokumentują, iż dysponują / będą dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie JST, potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej trzech takich projektach; projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne; - w tym 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie jednostką samorządu terytorialnego, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch takich projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami); Spełnienie wymagania zgodnie z SIWZ rozdział 11, pkt. 3 - dostarczenie dokumentu załącznik nr 8, 4/ udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - winni posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum 250 000 PLN (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa); Spełnienie wymagania zgodnie z SIWZ rozdział 11, pkt. 4 - dostarczenie dokumentu opisanego w rodz.12 p.11, 5/ udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000 PLN (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączna kwota ubezpieczenia); Spełnienie wymagania zgodnie z SIWZ rozdział 11, pkt. 5 - dostarczenie dokumentu opisanego w rodz.12 p.12 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o kompletność informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, a wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa sporządzona wg wzoru ofert - załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; 5.Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 6.Pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ - dokument dołącza Wykonawca; 7.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 12.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych; 13.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzenia działalności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności - dokument dołącza Wykonawca; 14.Certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania dla administracji publicznej - dokument dołącza Wykonawca; 15.Oświadczenie o pełnej zgodności funkcjonalnej i kompatybilności z rozwiązaniami i wymaganiami komunikacji z platformą SEKAP i ePUAP - dokument dołącza Wykonawca; 16.Funkcjonalności oferowanego systemu informatycznego na okres składania ofert - Załącznik nr 9; 17.Parafowany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia jako akceptacja zawartych zapisów umownych - Załącznik Nr 1 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kozy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach