Przetargi.pl
Elektroniczna platforma komunikacji w Powiecie Żywieckim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8605000 , fax. 33 8605083
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8605000, fax. 33 8605083
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Elektroniczna platforma komunikacji w Powiecie Żywieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu Elektroniczna platforma komunikacji w Powiecie Żywieckim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Elektroniczna platforma komunikacji w Powiecie Żywieckim. Projekt pt. Elektroniczna platforma komunikacji w Powiecie Żywieckim zakłada dostęp do e-usług poprzez wdrożenie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania. Głównym założeniem projektu poprzez modernizację infrastruktury sieci LAN jest sprawne, przejrzyste i skuteczne poszerzenie oferty usług świadczonych drogą elektroniczną, a także usprawnienie zarządzania Urzędem Starostwa poprzez rozbudowę istniejących systemów ESOD i dziedzinowych. W szczególności system umożliwia wykonywanie wszystkich przewidzianych przez prawo oraz dobre praktyki urzędowe czynności, pozwalając na odzwierciedlenie pełnego sposobu realizacji spraw w systemie. System umożliwia rozwój elektronicznych usług publicznych poprzez integrację systemów wewnętrznych urzędu, udostępnienie danych z tych systemów obywatelom oraz integrację z Elektroniczną Skrzynką Podawczą udostępnianą na platformie krajowej e PUAP i platformie regionalnej SEKAP. W ramach projektu wymaga się realizacji następujących zadań: Zadanie 1 Zakup sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej oraz wykonanie dedykowanej strukturalnej sieci komputerowej Zadanie obejmuje: roboty budowlano-elektryczne - modernizacja serwerowni, wymiana okablowana i wykonanie sieci LAN , wykonanie zasilania dedykowanego prace remontowe niezbędne do realizacji projektu dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem Podstawowy zakres prac remontowo-budowlanych : Modernizacja sieci LAN - 150 punktów w całym obiekcie, gdzie punkt to 2 gniazda RJ45, 2 gniazda sieci 230V dedykowanej , 2 gniazda sieci telefonicznej w kategorii min 6A Modernizacja sieci zasilających pomiędzy piętrami Wymiana okablowania sieci wewnętrznej LANTelZasilanie w całym budynku wraz z wykończeniem tras okablowania Przeniesienie obecnej serwerowni wraz z infrastrukturą i przygotowanie go do standardu min. SA 3 Przeprowadzenie badań i pomiarów odbiorowych Szczegóły wymagań realizacyjnych opisane są w załączniku nr 1 oraz w dołączonym przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 10, wraz projektem wykonawczym dołączonym do SIWZ stanowiącym załącznik nr 11 wraz z rysunkami od nr 1 do nr 20. Wymagany termin realizacji zadania1 dla prac remontowo-budowlanych : do 30.06.2013 Oprogramowanie antywirusowe dla serwerów z subskrypcja na 3 lata2 szt Oprogramowanie OCR Serwer z 3 użytkownikami 1 szt Serwer dla systemów dziedzinowych z systemem operacyjnym i zasilaczem awaryjnym1 szt Serwer e-Urzęd i zasilaczem awaryjnym1 szt Microsoft Windows Server Std 2008 R2 64 Bit/x64, OEM2 szt Microsoft Windows Server Call100 szt System archiwacji danych 1 szt Urządzenie do przetwarzania logów1 szt Zestawienie sprzętu z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym ( z wykluczeniem szaf , osprzętu do szaf serwerowych, koncentratorów, pathpaneli, ) W ramach realizacji zamówienia wymagane jest systemowe uruchomienie wszystkich urządzeń i pełne ich skonfigurowanie. W szczególności wymaga się przeprowadzenia następujących prac instalacyjno - konfiguracyjnych : Przygotowanie serwerów dla aplikacji e-Urząd i aplikacji dziedzinowych Zabezpieczenie komunikacji pomiędzy serwerami z wykorzystaniem certyfikatów SSL. Instalacja i konfiguracja systemu archiwizacji. Konfiguracja routera i firewall a Wymagany termin realizacji zadania1 dla dostaw sprzętowo-programowych : do 30 dni od daty podpisani umowy, nie później niż do 30.06.2013 Zadanie 2 Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania e Urząd front office Zadanie obejmuje: dostawa licencji Systemu e Urząd moduł: ZPOI (Zintegrowana Platforma Obsługi Interesanta) dostawa modułów systemu Finansowo-Księgowego dostawa licencji Systemu e Urząd moduł: Biuletyn Informacji Publicznej wdrożenie systemów Zestawienie wymaganych licencji i dostaw Modułowy System finansowo - Księgowy 1 szt System e-Urząd dla min. 150 użytkowników 1 szt System archiwizacji baz danych 1 szt W ramach realizacji zamówienia wymagane jest systemowe uruchomienie wszystkich urządzeń i pełne ich skonfigurowanie. W szczególności wymaga się przeprowadzenia następujących prac instalacyjno - konfiguracyjnych : Przygotowanie serwerów dla aplikacji e-Urząd i aplikacji dziedzinowych Zabezpieczenie komunikacji pomiędzy serwerami z wykorzystaniem certyfikatów SSL. Instalacja i konfiguracja systemu archiwizacji. Konfiguracja routera i firewall a Wymagany termin realizacji zadania 2: do 30 dni od daty podpisani umowy, nie później niż do 30.06.2013 Zadanie 3 Szkolenie użytkowników systemu Zadanie obejmuje: Przeprowadzenie szkoleń pracowników, którzy będą obsługiwać dostarczone i wdrożone systemy w zakresie zgodnym niniejszą specyfikacją Wymagania realizacyjne które zapewni Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wdrożyć wszystkie wprowadzone systemy w Starostwie Powiatowym w Żywcu oraz przeszkolić pracowników, którzy będą obsługiwać dostarczone i wdrożone systemy w okresie realizacji projektu. Miejsce szkolenia będzie znajdować się w sali szkoleniowej wskazanej przez Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. Wykonawca do celów szkoleniowych przygotuje 2 pracownie szkoleniowo-testowe składające się z min. 10 stanowisk komputerowych oraz serwerów z zainstalowanym funkcjonalnym środowiskiem programowym z wszystkich dostarczanych modułów oprogramowania. Dopuszcza się, aby serwery szkoleniowe udostępnione były poprzez sieć WWW bezpośrednio w sieci Internet. Przygotowanie pracowników urzędu do użytkowania systemu informatycznego będzie wykonywane w formie: Szkoleń ogólnych w przygotowanych pracowniach szkoleniowo-testowych, Szkoleń stanowiskowych w poszczególnych biurach w urzędzie, Szkoleń seminaryjnych w urzędzie (zajęcia z rzutnikiem multimedialnym), Szkoleń zdalnych w technice e learning z wykorzystaniem zawartego w Systemie modułu LMS. Wykonawca, w zakresie szkoleń obejmujących system e-Urząd, winien nie później niż dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkoleń stacjonarnych uruchomić w postaci kursówe learnigowych szkolenia dla Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu wszystkie informacje niezbędne do uruchomienia tych kursów przez pracowników Zamawiającego. Szkolenia elektroniczne odzwierciedlać będą cykl szkoleń stacjonarnych Moduł szkoleń elektronicznych dla systemu e-Urząd powinien zawierać: Zbiór aktów prawnych związanych z informatyzacją jednostek samorządu terytorialnego. Interaktywne filmy prezentujące obsługę poszczególnych zakresów systemów. Moduł do wyszukiwania umożliwiający wyszukiwanie wg słów kluczowych. Moduł powinien wskazywać trafność (w procentach) zadanego zapytania. Moduł nawigacyjny (mapę strony). Moduł powinien umożliwiać przewijane poszczególnych stron, minimum w zakresie: następna, poprzednia, pierwsza. Moduł pozwalający sprawdzenie wiedzy uczestników szkoleń. W szkoleniach e-learning powinna być możliwość rozwiązywania testów sprawdzających poziom wiedzy. Testy te powinny zawierać pytania jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Szkolenia stanowiskowe oraz seminaryjne całej kadry ( min. 110 osób) urzędu muszą być zrealizowane w łącznym wymiarze nie mniejszym niż: E Urząd - 100 godzin, w tym min. 40 godz. szkoleń stanowiskowych, FK (wszystkie moduły) - 260 godzin, w tym min. 160 godz. szkoleń stanowiskowych Zakres szkolenia umożliwi przeszkolonej osobie sprawne posługiwanie się systemem stosownie do pełnionej przez nią roli. Szkolenia w zakresie oprogramowania użytkowego przeznaczone dla Administratora umożliwią mu przygotowanie się do roli Lidera systemu oraz ponadto konfigurowanie parametrów systemu pod względem funkcjonalności i wydajności, a także dokonywanie aktualizacji (upgrade) systemów. Wymagany termin wykonania zadania nr 3 - do 28.06.2013 r Zadanie 4 Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania back office Zadanie obejmuje: dostawa licencji systemu back office integracja z SEKAP i ePUAP wdrożenie systemu Zestawienie wymaganych licencji i dostaw System ewidencji pracowników1 szt System gospodarki środkami trwałymi 1 szt System ewidencji pozostałych środków trwałych1 szt System rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych 1 szt Oprogramowanie do zarządzani systemem i raportowania 1 szt W ramach realizacji zamówienia wymagane jest systemowe uruchomienie wszystkich urządzeń i pełne ich skonfigurowanie. W szczególności wymaga się przeprowadzenia następujących prac instalacyjno - konfiguracyjnych : Przygotowanie serwerów dla aplikacji e-Urząd i aplikacji dziedzinowych Zabezpieczenie komunikacji pomiędzy serwerami z wykorzystaniem certyfikatów SSL. Instalacja i konfiguracja systemu archiwizacji. Konfiguracja routera i firewall a Wymagany termin wykonania zadania nr 4- do 30 dni od daty podpisani umowy, nie później niż do 30.06.2013. Zadanie 5 Promocja projektu Zadanie obejmuje: wykonanie i montaż 1 kolorowej tablicy informacyjnej o min. wymiarach 90 cm x 70 cm,wykonanie i montaż 1 kolorowej tablicy pamiątkowej o min. wymiarach 130 cm x 100 cm i gwarantowanej całkowitej trwałości 60 m-cy zaprojektowanie i wykonanie 100 naklejek projektowych ustalonego wzoru z zamawiającym do oznaczenia dostarczonego sprzętu i infrastruktury o minimalnych wymiarach 90 55 mm 1 ogłoszenie prasowe w prasie lokalnej zaprojektowanie i wykonanie podstrony internetowej z informacjami o projekcie zaprojektowanie i wykonanie dwustronnych , kolorowych 1000 ulotek o projekcie i funkcjonalnościach e-Urzędu o minimalnych wymiarach 210 148 mm. Projekty, rodzaj materiału tablic muszą być zgodne z wytycznymi obowiązującymi RPO woj. Śląskiego plik http: rpo.slaskie.pl zalaczniki 2011 06 01 1306909928.pdf tj. Wytyczne instytucji zarządzającej regionalnym programem operacyjnym województwa śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji). Projekt wykonawczy obu tablic musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Treść i wzór graficzny tablic, ulotek i naklejek musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Treść i wzór graficzny ogłoszenia prasowego musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Wymagany termin wykonania zadania nr 5- do 30 dni od daty podpisani umowy, nie później niż do 30.06.2013. Pozostałe warunki Zamawiającego: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy zapewnieniu ciągłości pracy urzędu, wg niżej opisanych wymagań : dla prac remontowo-budowlanych w dni robocze w godz. od 700 - 1600 , a w dni wolne od pracy od 700 - 2200 . Szczegółowy harmonogram robót zostanie ustalony z wykonawcą robót do 7 dni od zawarcia umowy Usługi wdrożeniowe obejmują instalacje i konfigurację oprogramowania systemowego, oprogramowania finansowo-księgowego, oprogramowania ESOD i e-Urzędu wraz z wszystkimi modułami Wymagane jest przeprowadzenie pełnego cyklu szkoleń wszystkich pracowników Starostwa Powiatowego w Żywcu , którzy będą obsługiwać wdrożony system na warunkach opisanych w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. W opisie przedmiotu zamówienia zawarto funkcjonalności oferowanego systemu informatycznego dla robot modernizacyjnych, elektrycznych, projekty budowlane , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Przedmiary robót oraz projekt są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiający w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac, oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę system posiadał na dzień składania oferty, co najmniej funkcjonalność opisaną w SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane oprogramowanie wchodzące w skład oferty, ma współpracować z dostępnymi w systemach centralnych formularzami oraz będzie skorelowane z modułem Skrzynki Podawczej: ePUAP oraz platformy SEKAP. Warunki płatności wynagrodzenia: przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu faktur VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy na warunkach opisanych szczegółowo w SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia , projekcie budowlanym dotyczącym sieci elektrycznej dedykowanej, niskoprądowej, strukturalnej i wzorze umowy oraz rozszerzy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady wykonanego przedmiotu umowy równe okresom udzielonej gwarancji - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym Wykonawca zapewni opiekę serwisową, jako asysta i gwarancja nad systemem informatycznym w okresie 60 miesięcy od daty zakończenia realizacji umowy zgodnie z zapisami SIWZ na aktualizacje wdrożonych systemów wraz z doszkoleniem pracowników. Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania ich równoważności zgodnie z art. 30, ust. 5 Ustawy Prawo zamówień Publicznych Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub innych wymagań Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą określonych w specyfikacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje urządzenia, instalacje, materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych urządzeń, instalacji, materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów opisanych w specyfikacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia, instalacje, materiały lub inne elementy muszą: posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w specyfikacji, zapewniać pełną kompatybilność sprzętową i programową z rozwiązaniami określonymi w specyfikacji oraz istniejącym oprogramowaniem i sprzętem w Urzędzie. gwarantować sposób administrowania i zarządzania systemami, wynikający wprost z rozwiązania projektowego zawartego w specyfikacji, posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Równoważność ta będzie badana przez komisję przetargową z ewentualnym udziałem biegłych, jeśli zajdzie taka konieczność Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Proces weryfikacji ofert: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, do prezentacji działania systemu. Ocenie Komisji Przetargowej podlegać będzie zgodność systemu z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Na przeprowadzenie demonstracji działania systemu Wykonawca będzie miał łącznie jedną 2 godzinną sesję. Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji ujętych w SIWZ i ofercie. Prezentowany system musi być zainstalowany na sprzęcie Wykonawcy. Wykonawca zapewni wszelkie zasoby sprzętowe (komputery, drukarka, projektor itp.) oraz programowe (oferowane programy, systemy operacyjne, bazy danych itp.) niezbędne do wykonania prezentacji. Wykonawca zapewni możliwość wykonania wydruku podczas prowadzenia prezentacji W przypadku wystąpienia w trakcie prezentacji awarii technicznej sprzętu informatycznego, wykorzystywanego do przeprowadzenia przedmiotowej demonstracji, Wykonawca może, celem usunięcia awarii, dokonać niezbędnych z jego punktu widzenia prac. Łączny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 0,5 godziny i czas ten nie będzie wliczany do czasu przeznaczonego na prezentację. W trakcie prezentacji Zamawiający oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność - wymagania i parametry wymagane. Stwierdzenie niezgodności z deklaracją w ofercie w zakresie wymagań i parametrów wymaganych skutkować będzie odrzuceniem oferty. W trakcje trwania demonstracji Zamawiający ma prawo zadawać pytania uszczegóławiające w celu uzyskania jednoznacznych informacji niezbędnych do oceny działania systemu. Prezentacja odbywa się jawnie. Nie stawienie się przez Wykonawcę na prezentację skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przed rozpoczęciem prezentacji przewodniczący komisji przetargowej lub osoba przez niego wyznaczona odczyta listę osób występujących po stronie Zamawiającego oraz listę osób wskazanych przez Wykonawców do przeprowadzenia prezentacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15.000 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: WRiS.272.26.2013), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4.Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5.Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, wadium to powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie. 8.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach