Przetargi.pl
Portal Informacji Finansowo - Podatkowej Gminy Hażlach

Gmina Hażlach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8569555 w. 32 , fax. 033 8524211
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
    ul. Główna 57 57
    43-419 Hażlach, woj. śląskie
    tel. 033 8569555 w. 32, fax. 033 8524211
    REGON: 07218247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Portal Informacji Finansowo - Podatkowej Gminy Hażlach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Zadanie 1 - Zakup sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej oraz agregatu prądotwórczego. Zadanie obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego, sieciowego, agregatu wraz modernizacją i adaptacją pomieszczeń: a) Serwer bazodanowy typ 1 1 szt b) Serwer aplikacji typ 2 1 szt c) System archiwizacji danych 1 szt d) System uwierzytelnienia i autoryzacji 1 szt e) Zestawy komputerowe z monitorem 10 szt f) Urządzenie peryferyjne nr 1: Router zarządzalny 1 szt g) Urządzenie peryferyjne nr 2: Szafa krosowa 42 U 1 szt h) Urządzenie peryferyjne nr 3: Klimatyzacja wraz z montażem 1 szt i) Urządzenie peryferyjne nr 4: Zasilacz awaryjny (UPS) 1 szt j) Urządzenie peryferyjne nr 5:Czytniki kodów kreskowych 6 szt k) Urządzenie peryferyjne nr 6: Agregat prądotwórczy wraz z montażem i adaptacją lokalizacji 1 szt l) Certyfikaty komunikacji serwerowej CAL 1 szt m) Adaptacja serwerowni 1 szt n) Promocja 1 szt o) Wymiana sieci LAN i zasilania dedykowanego 230V 1 szt 3.2.2. Zadanie 2 - Zakup licencji i wdrożenie Portalu Informacji Finansowo- Podatkowej (w skrócie PIFP) - front i back-office. Zadanie obejmuje dostawę licencjonowanych licencji wraz z szkoleniami i wdrożeniem: a) Aplikacja nr 1:Portal Sprawozdawczości finansowej 1szt b) Aplikacja nr 2: System elektronicznych usług publicznych e-Urząd jako system informacji o podatkach, opłatach z wyszukiwarka budżetową 1 szt c) Aplikacja nr 3: System informacji przestrzennej wraz z modułem integracji z aplikacjami dziedzinowymi 1 szt d) Aplikacja nr 4: System do obsługi systemu odpadów komunalnych 2 szt e) Aplikacja nr 5: Repozytorium dokumentów dziedzinowych wraz z analitycznym systemem informowania kierownictwa 1 szt f) Aplikacja nr 6: System do projektowania budżetu 2 szt g) Aplikacja nr 7: Rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych 10 szt h) Aplikacja nr 8: Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar 1 szt i) Aplikacja nr 9 : Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość wraz z modułami obsługi kodów kreskowych, współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt j) Aplikacja nr 10: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych wymiar 1 szt k) Aplikacja nr 11: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt l) Aplikacja nr 12: Podatek od środków transportowych (wymiar i księgowość) wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt m) Aplikacja nr 13: Księgowość analityczna dochodów niepodatkowych 3 szt n) Aplikacja nr 14: System fakturowania 3 szt o) Aplikacja nr 15: System rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych - moduł obsługi kodów kreskowych 2 szt p) Aplikacja nr 16: Moduł do rozliczeń zwrotu podatku akcyzowego 2 szt q) Aplikacja nr 17 : Moduł zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach