Przetargi.pl
Wbudowanie kruszywa własnego lub z zakupu przez Wykonawcę w miejscowości Kondrajec Szlachecki

Urząd Miasta i Gminy Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06-450 Glinojeck, ul. Płocka 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6740017 , fax. 023 6740014
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck
    ul. Płocka 12 12
    06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 023 6740017, fax. 023 6740014
    REGON: 00053620300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wbudowanie kruszywa własnego lub z zakupu przez Wykonawcę w miejscowości Kondrajec Szlachecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wbudowanie kruszywa własnego lub z zakupu przez Wykonawcę w miejscowości Kondrajec Szlachecki wg specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie złotych: tysiąc zł ). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienia: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Potencjał techniczny i kadrowy: Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach właściwych dla wykonywanych robót. 3. Zaplecze techniczne: Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie inwestycję, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowane prace powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu. 5. Gwarancja: Udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 6. Z postępowania przetargowego wyklucza się wykonawców , którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. dowód wpłacenia wniesienia wadium. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 4. oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 2). 5. wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, będących przedmiotem zamówienia w tym: uprawnienia i staż pracy kierowników budowy realizowanego zamówienia - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 3). 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4). 7. wykaz odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. (Załącznik nr 5). 8. dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na Załączniku nr 6 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości do współpracy. (Załącznik nr 7). 9. kosztorys ofertowy opracowany wg zasad określonych w pkt. 7.2. na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 8), SIWZ, oraz wizji lokalnej. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie. 11. Parafowany wzór umowy. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii (poza wadium) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy (osobę podpisującą ofertę). Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodnie z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania, jest karalne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia. 4. Wyjaśnienia dotyczące przygotowania oferty. 1. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zgodnie z art.41, pkt.5 nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. 6. Oferta musi być napisana w języku polskim. 7. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy. 8. Dokumenty i załączniki powinny być wypełnione przez wykonawcę, według informacji zawartych w niniejszej SIWZ. 9. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty. 10. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane w kolejności wskazanej w formularzu ofertowym i powinny być spięte (np. w skoroszycie) w sposób zapobiegający samoistnej dekompletacji zawartości oferty. 11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. 12. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: a. wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b. jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zasięgiem przedmiot zamówienia; c. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela partnera wiodącego; d. upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty; e. przedstawiciel wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie; f. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. l Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_glinojeck/wiadomosci/lista/7/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach