Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7534316 , fax. 029 7534380
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sadowa 9 9
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7534316, fax. 029 7534380
REGON: 00030248000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soczewek i materiału wiskoelastycznego dla Oddziału Okulistycznego SPZZOZ w Przasnyszu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamóweinia jest dostawa soczewek i materiału wiskoelastycznego dla Oddziału Okulistycznego SPZZOZ w Przasnyszu pogrupowana w trzech Pakietach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337311107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4780.00 zł na całość zamówienia lub na poszczególne Pakiety w wysokościach określonych w SIWZ nie później niż do dnia 20.04.2009 r do godz. 10.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PKO BP SA. Oddział Centrum w
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej - datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza ofert) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Wypełniony załącznik cenowy f) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów, że dostawy te zostały należycie wykonane. h) wymagane przepisami dokumenty dla soczewek i materiału wiskoelastycznego będącego przedmiotem przetargu, których to posiadanie wynika z zakwalifikowania ich do odpowiedniej klasy wyrobu medycznego i) Próbki wymagane w pkt. VIII SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, implantów oczodołowych oraz pierścieni dotorebkowych
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i materiałów wiskoelastycznych
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych i jałowych zestawów operacyjnych
Dodano: 2014-12-18 - Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa soczewek i produktów leczniczych
Dodano: 2014-10-31 - Dostawa soczewek i pierścieni do chirurgii zaćmy
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych na okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-03-26