Przetargi.pl
ZP/B/06/ROŚ/2016 - WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH ORAZ POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE IZABELIN

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3 Maja 42 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
    REGON: 01327186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.izabelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/B/06/ROŚ/2016 - WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH ORAZ POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE IZABELIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych oraz powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni dróg gminnych o łącznej powierzchni 13 087,50 m2 na terenie Gminy Izabelin. 2. Wyszczególnienie robót stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Wykonanie nakładek asfaltowych na łącznej powierzchni 11872,50 m2 obejmuje wykonanie następujących prac: a) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z frakcji piaskowych i pylastych, luźnego destruktu i grysu bazaltowego - na powierzchni ok. 11872,50 m2 wraz z wywozem, b) remont cząstkowy nawierzchni, uzupełnienie ubytków i krawędzi istniejącej nawierzchni, c) skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,51kg/m2 - na powierzchni ok. 11872,50 m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki betonowo-asfaltowych o grubości min. 4 cm po zagęszczeniu (beton asfaltowy 0-16 mm na lepiszczu modyfikowanym dla ruchu KR 1-2) i szerokości od 4,50m do 5,00m, e) nadanie właściwego spadku (2% od osi jezdni w stronę pobocza), f) warstwę ścieralną należy rozkładać pełną szerokością, nie dopuszcza się jej układania połówkami, g) dowiązanie się wysokościowe do skrzyżowań z drogami poprzecznymi, h) uszczelnienie emulsja asfaltową podłączanie wykonanej nawierzchni z drogami poprzecznymi, i) plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm, j) utwardzenie poboczy warstwą grubości 10 cm, pasem szerokości 0,4m wykonaną z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - na łącznej powierzchni 2112,00 m2, ze spadkiem w kierunku terenu za poboczem k) regulacja wysokościowa: studni kanalizacyjnych ?1200 w ilości 28,00 szt., studni kanalizacyjnych ?400 w ilości 17,00 szt., skrzynek ulicznych na sieci wodociągowej w ilości 130,00 szt., ilość urządzeń przewidzianych do regulacji jest wartością orientacyjną, obowiązkiem wykonawcy jest regulacja wysokościowa wszystkich stwierdzonych na odcinku prowadzonych robót urządzeń, l) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie placu budowy na czas robót, organizację zaplecza budowy, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu m) bieżące utrzymanie wykonanego oznakowania tymczasowego robót i jego likwidacja po zakończeniu prac. n) uporządkowanie terenu. 2) Wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg gminnych z destruktu asfaltowego na łącznej powierzchni 1215,00 m2 obejmuje wykonanie następujących prac: a) mechaniczne oczyszczenie podłoża z frakcji piaskowych i pyłowych oraz luźnego destruktu i grysu bazaltowego wraz z wywozem, b) uzupełnienie ubytków w nawierzchni oraz wyrównanie jej destruktem celem nadania właściwego spadku 2 % w stronę pobocza; c) zagęszczenie podłoża walcem stalowym wibracyjnym; d) mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70 procentową modyfikowaną, szybko-rozpadową; e) mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5/8 mm; zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; f) mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70 procentową modyfikowaną, szybko-rozpadową, g) mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 2/5 mm h) pielęgnacja nawierzchni w okresie rękojmi w przypadku tzw. pocenia poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; i) plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm; j) utwardzenie poboczy warstwą grubości 10 cm, pasem szerokości 0,4m wykonaną z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - na łącznej powierzchni 216,00m2, ze spadkiem w kierunku terenu za poboczem k) regulacja wysokościowa: studni kanalizacyjnych ?1200 w ilości 6,00 szt., skrzynek ulicznych na sieci wodociągowej w ilości 15,00 szt. do poziomu nawierzchni jezdni, uzupełnienie nawierzchni wokół urządzeń w promieniu ok. 0,5m destruktem i emulsja kationową wraz z jej zagęszczeniem, ilość urządzeń przewidzianych do regulacji jest wartością orientacyjna, obowiązkiem wykonawcy jest regulacja wysokościowa wszystkich stwierdzonych na odcinku prowadzonych robót urządzeń l) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie placu budowy na czas robót, organizację zaplecza budowy, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu m) bieżące utrzymanie wykonanego oznakowania tymczasowego robót i jego likwidacją po zakończeniu prac. n) uporządkowanie terenu 3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 4) Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. b) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. c) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi w terminie do 7 dni od dnia podpisania Umowy uzgodnić harmonogram i terminy prac z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. d) Harmonogram musi uwzględniać możliwosć odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców przez firmę BYŚ, e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. f) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej. g) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. h) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. i) W zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zakończenie regulacji urządzeń infrastruktury należy potwierdzić protokołem odbioru z udziałem upoważnionego pracownika GPWiK Mokre Łąki Sp. z o.o. W przypadku braku takiego protokołu lub zgłoszenia przez Właściciela urządzeń braku ich regulacji wówczas roboty nie zostaną odebrane do czasu wykonania w/w czynności. j) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. k) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. l) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji i wykonywania prac, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, - bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, - ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 3. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ, umową, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 4. W skład dokumentacji niniejszego postępowania udostępnionej Wykonawcom wchodzą specyfikacja istotnych warunków zamówienia w tym opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy i przedmiar. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Uwaga: Zamawiający dołącza Przedmiar Robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji i specyfikacji technicznej, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100 zł). 2. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP/B/06/ROŚ/2016. 3. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form: a) pieniądzu, na konto Urzędu Gminy Izabelin 05-080 Izabelin ul. 3 Maja 42, rachunek nr 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) poręczeniach bankowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz. 275). 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 6. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w formie ustalonej w pkt 4 b) do 4 f) musi być zdeponowane w oryginale w Referacie Księgowości (pokój 101), przed terminem składania ofert, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopią należy dołączyć do oferty. 8. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane); c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach