Gmina Wisła ogłasza przetarg
- Adres: 43-460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 855-24-25 , fax. 033 855-29-95
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisła
Plac Bogumiła Hoffa 3
43-460 Wisła, woj. śląskie
tel. 033 855-24-25, fax. 033 855-29-95
REGON: 72182367000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Warsztaty, kampania informacyjna, opracowanie i wydruk albumów w ramach promocji dla Centrum Edukacji Ekologicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie zostało podzielne na trzy części: 4.1. CZĘŚĆ 1 – Przeprowadzenie cyklu warsztatów o tematyce związanej z ekologią i bioróżnorodnością 4.1.1. Wykaz zajęć/warsztatów:„Pogromcy odpadów”, „Woda źródłem życia”, „Przyroda wokół nas”, „Stan świadomości ekologicznej”, „Kodeks honorowy wody”, „Świat bez samochodów”, „Recyclingowy Start-Uper”, „Eko-Biżuteria”, „Eko-Design”, „Eko warsztaty terapeutyczne”, „Drugie życie odpadów”, „Nasz dom – nasza ziemia”, dostawa materiałów do warsztatów. 4.2. CZĘŚĆ 2 – Kampania informacyjno-promocyjna 4.2.1. Zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej kompleksu edukacji ekologicznej w Gminie Wisła 4.2.2. Kampania Internetowa 4.2.3. Kampania radiowa 4.2.4. Kampania prasowa 4.2.5. Kampania ambientowa 4.2.6. Materiały informacyjno-promocyjne – uzupełniające działania w trakcie trwania kampanii projektu; 4.3. CZEŚĆ 3 - Opracowanie wydruk i dostarczenie albumów i ulotek. 4.3.1. Wisła – bioróżnorodność - albumy. 4.3.2. Ulotki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców. 2. Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3. Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości: 3.1. dla części 1 – 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset 00/100), 3.2. dla części 2 – 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), 3.3. dla części 3 – 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100),
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć również: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę i zakres podejmowanych zobowiązań w imieniu wykonawcy- jeżeli dotyczy, wykaz części zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ich realizację, kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej z części, oświadczenie o doświadczeniu osoby prowadzących warsztaty do kryterium dla części 1 - jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy, potwierdzenie wpłaty wadium, Zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu i/lub www.bip.wisla.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (zbiorcze zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”
Dodano: 2024-05-06 - Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wraz z uzbrojeniem terenu (brownfield)”
Dodano: 2021-03-22 - Świadczenie usług promocyjnych na rzecz Miasta Gliwice podczas turnieju kwalifikacyjnego do Mistrzostw Europy Koszykarzy w 2022 r. rozgrywanego w Hali Arena Gliwice w lutym 2021 r.
Dodano: 2021-02-12 - Przeprowadzenie Kampanii Edukacyjno-Ekologicznej w ramach projektu pn.: ZAGŁĘBIOWSKI PARK LINEARNY – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny Przemszy i Brynicy – Miasto Będzin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
Dodano: 2019-11-20 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Cecylii i Gospodarczej w dużych miastach na nośnikach typu billboard.
Dodano: 2017-12-06 - Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-06-16 - Realizacja kampanii edukacyjno–informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-03-31 - Działania informacyjno-promocyjne dla zadania pn.: ”Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej – etap II” obejmującego dwa odrębne przedsięwzięcia inwestycyjne o nazwie: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice.
Dodano: 2017-03-29