Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
- Data zamieszczenia: 2021-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
ul. Elizy Orzeszkowej 12
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
REGON: 24090935100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wraz z uzbrojeniem terenu (brownfield)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wraz z uzbrojeniem terenu (brownfield)”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do opracowania strategii promocji, koncepcji kreatywnej i przeprowadzenia kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czeladzi, w rejonie ul. Dehnelów, na terenie byłej Kopalni Węgla Kamiennego Saturn. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy: 1. Opracowanie projektu strategii kampanii promującej tereny inwestycyjne wskazane w Przedmiocie Zamówienia. 2. Przygotowanie koncepcji przekazu promocyjnego: hasła i slogany, copywriting. 3. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej i projektów graficznych. 4.Prezentacja multimedialna. 5. Film promocyjny trwający co najmniej 120 sekund. Film musi zostać wyprodukowany w języku polskim oraz w języku angielskim. 6. Spoty przeznaczone do emisji w telewizji i publikacji w Internecie. Długość spotów nie krótsza niż 15 sekund. 7. Zaprojektowanie i produkcję materiałów drukowanych w tym: folderów promocyjnych w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, ulotek, teczek w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, wizytówek w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, zaproszeń w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk. Foldery muszą zostać wykona-ne w języku polskim oraz angielskim w następującym nakładzie: - 500 sztuk w języku polskim, - 250 w języku angielskim 8. Projekt i wykonanie stoiska wystawienniczego, wykorzystujące elementy multimedialne. 9. Zaprojektowanie ogłoszeń prasowych i wykupienie powierzchni reklamowej w wyselekcjonowanych periodykach poruszających tematykę biznesową i inwestycyjną, minimum jedno w dzienniku i jedno w czasopiśmie. W przypadku czasopism branżowych Zamawiający dopuszcza te o zasięgu ogólnopolskim oraz lokalnym. Podobnie w przypadku periodyków takich jak dzienniki, Zamawiający dopuszcza zarówno te o zasięgu ogólnopolskim jak i prasę regionalną. 10. Wykupienie czasu antenowego i emisja spotów reklamowych w ilości nie mniejszej niż 7, o długości nie krótszej niż 15 sekund, każdy spot w wybranych stacjach telewizyjnych poruszających tematykę biznesową lub informacyjną. W przypadku portali internetowych Zamawiający dopuszcza artykuły sponsorowane oraz emisję reklam w formie pop-up. 11. Projekt i budowa responsywnej strony internetowej typu one page, uruchomienie profilu na Facebooku i wykupienie reklamy internetowej w portalach o tematyce biznesowej lub informacyjnej. 12. Przygotowanie projektów wydruków wielkoformatowych i ich produkcja oraz wykupienie po-wierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej na nośnikach w Czeladzi o formacie minimum 504 cm x 238 cm, w ilości nie mniejszej niż 5 sztuk. 13. Zapewnienie udziału w wybranych targach i konferencjach na terenie Polski z udziałem potencjalnych inwestorów. Zamawiający wymaga udziału na co najmniej 2 do 4 targach / konferencjach. Zamawiający dopuszcza zarówno formę stacjonarną jak i on-line. 14. Organizacja spotkań z inwestorami i prezentacja terenów inwestycyjnych wskazanych w Przedmiocie Zamówienia. Zamawiający nie wskazuje ilości spotkań z inwestorami, ponieważ nie posiada wiedzy ilu będzie potencjalnych inwestorów. Wykonawca winien przyjąć liczbę zgodnie ze swoimi założeniami. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: 1) Etap I – Działania strategiczne i kreatywne na który składają się następujące elementy: - opracowanie ostatecznej wersji strategii Kampanii promocyjnej, - opracowanie szczegółowego Harmonogramu działań promocyjnych, zawierający opis wszystkich elementów kampanii oraz czas ich realizacji, - przedstawienie projektów graficznych materiałów reklamowych, - przedstawienie scenariusza filmu. 2) Etap II - Realizacja kampanii promocyjnej. 3.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą. Ponadto przedmiot zamówienia musi być zgodny ze wstępną koncepcją strategii kampanii promocyjnej, będącą załącznikiem do oferty Wykonawcy. 3.5. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 – oś priorytetowa: III. Konkurencyjność MŚ dla działania: 3.1. Poprawa warunków do rozwoju MŚP dla poddziałania: 3.1.1. Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług promocyjnych na rzecz Miasta Gliwice podczas turnieju kwalifikacyjnego do Mistrzostw Europy Koszykarzy w 2022 r. rozgrywanego w Hali Arena Gliwice w lutym 2021 r.
Dodano: 2021-02-12 - Warsztaty, kampania informacyjna, opracowanie i wydruk albumów w ramach promocji dla Centrum Edukacji Ekologicznej.
Dodano: 2020-08-13 - Przeprowadzenie Kampanii Edukacyjno-Ekologicznej w ramach projektu pn.: ZAGŁĘBIOWSKI PARK LINEARNY – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny Przemszy i Brynicy – Miasto Będzin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
Dodano: 2019-11-20 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Cecylii i Gospodarczej w dużych miastach na nośnikach typu billboard.
Dodano: 2017-12-06 - Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-06-16 - Realizacja kampanii edukacyjno–informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-03-31 - Działania informacyjno-promocyjne dla zadania pn.: ”Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej – etap II” obejmującego dwa odrębne przedsięwzięcia inwestycyjne o nazwie: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice.
Dodano: 2017-03-29