Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, Graniczna 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 501362322
- Data zamieszczenia: 2024-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
Graniczna 29
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. 501362322
REGON: 386274103 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, zgodnie z parametrami i szczegółowymi wytycznymi Zamawiającego zawartymi w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ). Minimalny zakres działań w ramach kampanii obejmuje:1) Opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii, strategii oraz harmonogramu działań w ramach kampanii.2) Realizację kampanii zgodnie z koncepcją kreatywną, strategią działań i harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego – minimalny zakres kampanii obejmuje następujące działania:• Organizacja konferencji inaugurującej kampanię społeczną;• Przygotowanie autorskich materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym opracowanie elementów identyfikacji wizualnej oraz 4 filmów promocyjnych;• Przeprowadzenie kampanii internetowej, z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zamawiającego;• Przygotowanie, zamieszczenie w mediach społecznościowych oraz promocja treści edukacyjnych – tj. co najmniej 5 podcastów edukacyjnych o długości między 30 a 45 minut;• Przygotowanie i dystrybucja 2 spotów radiowych w stacjach radiowych, o długości nie krótszej niż 30 sekund;• Przygotowanie i wykonanie materiałów na podstronę internetową dotyczącą kampanii (landing page); • Współpraca z Ambasadorem kampanii (influencer marketing), zapewnionym przez Wykonawcę;• Dodatkowa promocja kampanii w Internecie;• Fotorelacja wydarzeń odbywających się w czasie prowadzenia kampanii;• Stały monitoring wskaźników skuteczności przekazu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu do bieżących statystyk dot. prowadzenia kampania. 3) Opracowanie końcowego raportu/podsumowania kampanii z oceną jej efektywności.4) Przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do wytworzonych materiałów oraz utworów (np. tekstów, grafik, animacji, zdjęć, treści postów, artykułów, filmików, scenariuszy) powstałych w ramach kampanii, w tym do ich przetwarzania, tworzenia dzieł zależnych, powielania i publikowania na wszystkich polach dystrybucji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wraz z uzbrojeniem terenu (brownfield)”
Dodano: 2021-03-22 - Świadczenie usług promocyjnych na rzecz Miasta Gliwice podczas turnieju kwalifikacyjnego do Mistrzostw Europy Koszykarzy w 2022 r. rozgrywanego w Hali Arena Gliwice w lutym 2021 r.
Dodano: 2021-02-12 - Warsztaty, kampania informacyjna, opracowanie i wydruk albumów w ramach promocji dla Centrum Edukacji Ekologicznej.
Dodano: 2020-08-13 - Przeprowadzenie Kampanii Edukacyjno-Ekologicznej w ramach projektu pn.: ZAGŁĘBIOWSKI PARK LINEARNY – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny Przemszy i Brynicy – Miasto Będzin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
Dodano: 2019-11-20 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Cecylii i Gospodarczej w dużych miastach na nośnikach typu billboard.
Dodano: 2017-12-06 - Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-06-16 - Realizacja kampanii edukacyjno–informacyjnej pn. 300 H2O Lubię to!
Dodano: 2017-03-31 - Działania informacyjno-promocyjne dla zadania pn.: ”Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej – etap II” obejmującego dwa odrębne przedsięwzięcia inwestycyjne o nazwie: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice.
Dodano: 2017-03-29