Przetargi.pl
Wąglanka I - regulacja rzeki w km 6+380 - 8+875 gm. Białaczów, pow. opoczyński

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Solna 14 14
    91-423 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
    REGON: 00010049200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wąglanka I - regulacja rzeki w km 6+380 - 8+875 gm. Białaczów, pow. opoczyński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym (operacji) pn.: Wąglanka I - regulacja rzeki w km 6+380 - 8+875 gm. Białaczów, pow. opoczyński, polegającym na kształtowaniu przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego rzeki Wąglanki w km 6+380 - 8+875. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). Szczegółowe zasady wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem: regulacji rzeki lub kształtowaniu przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego rzeki lub budowie lub przebudowie budowli hydrotechnicznych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) i wskaże roboty budowlane spełniające wymagane warunki wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; b) dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) i wskaże osobę, której powierzy obowiązki kierownika budowy (oświadczenie Wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego), - przedłoży uprawnienia budowlane osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie np. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2b do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w Rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum jedna robota budowlana) odpowiadających swoim rodzajem: regulacji rzeki lub kształtowaniu przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego rzeki lub budowie lub przebudowie budowli hydrotechnicznych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz) wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 5) oświadczenie wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego. Do oświadczenia należy dołączyć uprawnienia budowlane osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie). Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej - chyba, że umowa regulująca współpracę wspólników spółki cywilnej stanowi inaczej. Wówczas wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej. 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4, 6, 7 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b do siwz - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach