Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bracka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4537110, 4537171 , fax. 324 555 325
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
ul. Bracka 13
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 032 4537110, 4537171, fax. 324 555 325
REGON: 29769000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - Zakup doposażenia - poprawa ergonomii warunków pracy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: "W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - Zakup doposażenia - poprawa ergonomii warunków pracy:” Zadanie nr 1: a) Biurko - 10 szt., b) Fotel ergonomiczny - 58 szt., c) Podnóżek - 56 szt. Zadanie nr 2: Dygestorium do pracowni cytologii – 1 szt., Zadanie nr 3: Kozetka lekarska zabiegowa – 9 szt., Zadanie nr 4: Szafa metalowa kartoteczna 7 szufladowa dwurzędowa – 3 szt., Zadanie nr 5: Wózek do transportu pacjentów – 4 szt., Zadanie nr 6: Wózek do transportu na leki – 5 szt., Zadanie nr 7: Sprzęt rehabilitacyjny – 1 szt. (Zawiesie typu T, Stół inwersyjny do rehabilitacji z pozycją „leżenie głową w dół”, Stół do pionizacji); Zadanie nr 8: Szafa kartotekowa żaluzjowa – 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych.
Dodano: 2023-03-22 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy IA1/D/20/21/DM
Dodano: 2020-06-05