Gmina Ruja ogłasza przetarg
- Adres: 59-243 Ruja, Ruja 23
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8580311 , fax. 076 8580317
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruja
Ruja 23 23
59-243 Ruja, woj. dolnośląskie
tel. 076 8580311, fax. 076 8580317
REGON: 39064752900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UZYSKANIE KREDYTU BANKOWEGO NA DOFINANSOWANIE BUDOWY OŚRODKA ZDROWIA Z PUNKTEM APTECZNYM W TYŃCU LEGNICKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest uzyskanie kredytu bankowego na dofinansowanie budowy Ośrodka Zdrowia z punktem aptecznym w Tyńcu Legnickim (etap III+IV). Warunki kredytu: Kredyt w wysokości 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych) Okres kredytowania: 15 lat Harmonogram spłat: marzec 2011 r. - 10 000,00 zł. Spłata kapitału następować będzie ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, naliczanie odsetek będzie kwartalnie, natomiast spłata odsetek będzie do 15-go dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale kalendarzowym, tj. do 15 kwietnia, do 15-go lipca, do 15-go października i do 15-go stycznia. Oferta kredytowa powinna uwzględniać możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. Od oferentów wymagana jest akceptacja zabezpieczenia kredytu w formie weksla in blanco. Oznaczenie według CPV-66113000-5 Usługi udzielania kredytu Dokumentu pomocne przy przygotowaniu oferty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.ruja.pl lub w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączone powinny być następujące dokumenty: 1) oświadczenie Oferenta w trybie art. 22 ust. 2 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 3) projekt umowy, 4) umowa regulująca współpracę (w przypadku zawiązania konsorcjum), 5) niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta. Wymóg przedstawienia pełnomocnictw, dotyczy sytuacji, w których: a) oferta jest podpisywana przez osobę (osoby) inną, niż ujawniona we właściwym rejestrze sądowym jako uprawniona do reprezentacji banku. b) oferta jest składana przez konsorcjum, w którym Konsorcjanci wskazują podmiot upełnomocniony do złożenia oświadczenia woli odnoście zobowiązań zawartych w ofercie; konieczne jest wtedy udzielenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich banku przez inny podmiot; zachowanie tego wymogu nie jest konieczne, gdy ofertę podpisują - we właściwy sposób - wszyscy Konsorcjanci. 2. W przypadku, gdy do przetargu przystępuje konsorcjum wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 2) powiny być podpisane przez osoby reprezentujące każdy z podmiotów konsorcjum. Każdy z Konsorcjantów powinien przedłożyć aktualny wypis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 tygodni przez upływem terminy składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ruja.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25