Przetargi.pl
POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI I WIZERUNKU STAREGO MIASTA - II ETAP RENOWACJI PŁYTY GLÓWNEJ RYNKU ORAZ PLANT MIEJSKICH.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI I WIZERUNKU STAREGO MIASTA - II ETAP RENOWACJI PŁYTY GLÓWNEJ RYNKU ORAZ PLANT MIEJSKICH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny miejskiej w Rynku oraz rewitalizacja plant miejskich w ramach realizacji zadania pn.: Poprawa atrakcyjności i wizerunku Starego Miasta - II etap renowacji płyty głównej Rynku oraz plant miejskich. 1. Część I - budowa fontanny miejskiej w Rynku. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: - niecki fontanny wraz z instalacjami, - odwodnienia, - stacji uzdatniania wody, - przyłącza wod.-kan. 2. Część II - rewitalizacja plant miejskich. Zakres rzeczowy obejmuje: - nasadzenia drzew w płycie głównej Rynku, - iluminację zieleni w płycie głównej Rynku, - modernizację ciągów pieszych plant z wprowadzeniem tras ścieżek rowerowych, - rewaloryzację szaty roślinnej plant, - modernizację oświetlenia plant, - modernizację i wymianę murków oporowych i schodów na plantach, - iluminację obiektów i murów obronnych, - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków, hydrofobizację murów obronnych, - renowację fontanny przy murach obronnych przy ul. Bankowej, - małą architekturę i wyposażenie (ławki, kosze na śmieci, potykacze, itp.). 3. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót, projekty budowlane i specyfikacje techniczne, załączone do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj: a) dla części I zamówienia ( budowa fontanny ): - w zakresie technologii - materiałów - sterowania elektronicznego b) dla części II zamówienia (rewitalizacja plant miejskich): - w zakresie budowy, kształtowania i konserwacji terenów zieleni, - iluminacji obiektów i oświetlenia terenu, - wykonywania robót w piaskowcu, - układania kostki granitowej. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: dysponowanie osobami do kierowania robotami, posiadającymi wymagane uprawnienia i będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego: a) dla części I zamówienia ( budowa fontanny): - posiadającą uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, - posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, - posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej ( obwody i instalacje n/n do 1 kV ) b) dla części II zamówienia (rewitalizacja plant miejskich): - posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, która wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, - posiadającą uprawnienia w zakresie budowy i konserwacji terenów zieleni oraz ukończone studia wyższe w zakresie architektury krajobrazu, - posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej ( obwody i instalacje n/n do 1 kV oświetlenia dróg, placów i ulic). 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 1. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zadań, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie minimum 1 zadania z należytą starannością - Zał. Nr 2.1, 2.2. 5. Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca do kierowania robotami oraz kserokopie uprawnień wymienionych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Zał. Nr 3.1, 3.2. 6. Wykaz robót (części zamówienia), które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zał. Nr 4.1, 4.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach