Przetargi.pl
Uzupełnienie oraz częściowa wymiana oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz naprawa instalacji odgromowej w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2083547 , fax. 32 2083568
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
    ul. Poniatowskiego 15
    40-055 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2083547, fax. 32 2083568
    REGON: 000289035
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie oraz częściowa wymiana oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz naprawa instalacji odgromowej w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na uzupełnieniu oraz częściowej wymianie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz naprawie instalacji odgromowej w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Pakiet nr 1: Uzupełnienie oraz częściowa wymiana oświetlenie ewakuacyjnego i awaryjnego w Domu Studenta nr 1 i 2 przy ul Ostrogórskiej 30 w Sosnowcu. Pakiet nr 2: Naprawa instalacji odgromowej w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 12a, 12c, 24, 26 i 30 w Katowicach-Ligocie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiaa załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach