Przetargi.pl
Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk –Płaszewko Etap II i część Etapu III

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk –Płaszewko Etap II i część Etapu III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk – Płaszewko Etap II i część Etapu III. 3.2. Dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.3. Podstawowym celem uzbrojenia terenu inwestycyjnego jest: 1) Budowa następujących dróg zgodnie z dokumentacja techniczną: Etap II droga oznaczona jako 02KDL wraz z chodnikami i zjazdami, na terenie miasta Słupsk – długość drogi - 194 mb, szerokość drogi - 7,0 m wraz z remontem nawierzchni asfaltowej na ul. Gdyńskiej (oznaczone jako nr 1 na mapie poglądowej dróg do wykonania) w tym: - wykonanie, utrzymanie oraz likwidacja tymczasowej organizacji ruchu, - nadzór przyrodniczy, - usunięcie niezinwentaryzowanych kolizji z infrastrukturą techniczną, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o średniej gr. 40 cm wraz z wywozem -roboty rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją materiału rozbiórkowego, - przebudowa kabli teletechnicznych, - roboty ziemne (wykonanie wykopów i nasypów), - wykonanie pełnej konstrukcji drogi (w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA), - remont nawierzchni asfaltowej na ul. Gdyńskiej – UWAGA!!! pozycja nie objęta dokumentacją techniczną natomiast ujęta w przedmiarze robót – Wykonawca winien dodatkowo skosztorysować tę pozycję (rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 5 cm – 660 m2, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu – 660 m2, skropienie nawierzchni emulsja kationową w ilości 0,5 kg /m2 – 660 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową dla KR3 AC11S o grubości po zagęszczeniu 5 cm – 660 m2), - humusowanie wraz z obsianiem skarp o gr. 10 cm, - wzmocnienie skarpy płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 15 cm wraz z wykonaniem fundamentu betonowego z betonu B15, - wykonanie stałej organizacji ruchu, - ustawienie barier ochronnych, - budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm (kolor kostki na chodniku – szary, na zjazdach - grafit), - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, Etap II, droga oznaczona jako 02KDL wraz z chodnikami i zjazdami, na terenie gminy Słupsk – długość drogi - 982 mb, szerokość drogi - 7,0 m (oznaczone jako nr 2, 3, 4 na mapie poglądowej dróg do wykonania) w tym min.: - wykonanie, utrzymanie oraz likwidacja tymczasowej organizacji ruchu, - nadzór przyrodniczy, - usunięcie niezinwentaryzowanych kolizji z infrastrukturą techniczną, - roboty rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją materiału rozbiórkowego, - przebudowa kabli teletechnicznych, - roboty ziemne (wykonanie wykopów), - wykonanie pełnej konstrukcji drogi ( w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA), - humusowanie wraz z obsianiem skarp o gr. 10 cm, - wzmocnienie skarpy płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 15 cm wraz z wykonaniem fundamentu betonowego z betonu B15, - wykonanie stałej organizacji ruchu, - ustawienie barier ochronnych, - budowa chodników i zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm (kolor kostki na chodniku – szary, na zjazdach publicznych – grafit, na zjazdach serwisowych – czerwony), - wykonanie muru oporowego, - zakup i ustawienie wiat przystankowych 3 modułowych – 2 kpl (wraz z tablicą z nazwa miejscowości i ulicy zgodnie ze wzorem stosowanym na terenie Gminy Słupsk), - zakup i montaż koszy na śmieci – 2 kpl (kosze betonowe czworokątne uliczne o wym. podstawa 40 x40 cm, wysokość 60 cm, pojemność kosza 40 litrów), - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, Etap III, droga oznaczona jako 021 KDW, na terenie gm. Słupsk – długość drogi - 504 mb, szerokość drogi 5,0 – 7,0 m (oznaczone jako nr 5 na mapie poglądowej dróg do wykonania) w tym min.: - wykonanie, utrzymanie oraz likwidacja tymczasowej organizacji ruchu, - nadzór przyrodniczy, - usunięcie niezinwentaryzowanych kolizji z infrastrukturą techniczną, - roboty ziemne, - wykonanie konstrukcji drogi (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA), - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm – kolor grafit - humusowanie wraz z obsianiem skarp o gr. 10 cm, - wykonanie stałej organizacji ruchu, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, UWAGA!!! Pomimo ujęcia w dokumentacji technicznej obustronnych chodników nie należy ich wyceniać – nie stanowią one przedmiotu zamówienia. Etap III, droga oznaczona jako 022 KDW (odcinek od skrzyżowania z 021KDW do istniejącej 022KDW z płyt betonowych), na terenie gm. Słupsk - dł. 132 mb, szer. 6,0m (oznaczone jako nr 5 na mapie poglądowej dróg do wykonania) w tym min.: - wykonanie, utrzymanie oraz likwidacja tymczasowej organizacji ruchu, - nadzór przyrodniczy, - usunięcie niezinwentaryzowanych kolizji z infrastrukturą techniczną, - roboty ziemne, - wykonanie konstrukcji drogi (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna z mieszanki grysowo – mastyksowej SMA), - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm – kolor grafit - humusowanie wraz z obsianiem skarp o gr. 10 cm, - wykonanie stałej organizacji ruchu, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, UWAGA!!! Pomimo ujęcia w dokumentacji technicznej obustronnych chodników nie należy ich wyceniać – nie stanowią one przedmiotu zamówienia. 2) Budowa kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z dokumentacją techniczną z podziałem na zakresy (podział zakresów obrazuje załącznik pn Branża sanitarna - zakresy): a) Zakres A – budowa kanalizacji deszczowej od studni D1.1 do D1.7 – na terenie miasta Słupska w tym: - roboty ziemne, - roboty montażowe, - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, - kanały z rur PCW o średnicy 200 mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, 600 mm, - umocnienie wylotu kanalizacji DN500 mm, - wykonanie prób szczelności kanałów rurowych, b) Zakres B - budowa kanalizacji deszczowej od studni D2.1 do D2.10 – na terenie gminy Słupsk wraz ze zbiornikiem retencyjno – rozsączającym w tym: - roboty ziemne, - roboty montażowe, - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, - kanały z rur PCW o średnicy od 160 mm do 500 mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, 1500 mm, 600 mm, - umocnienie wylotu kanalizacji DN500 mm, - budowa zbiornika chłonnego o pojemności 162 m3 wraz z umocnieniem i uszczelnieniem skarp oraz ogrodzeniem i bramą wjazdową, - montaż separatora 20/200, - wykonanie prób szczelności kanałów rurowych, - wykonanie zjazdu i placu przy zbiorniku z kostki betonowej gr. 8 cm, c) Zakres C - budowa kanalizacji deszczowej od studni D3.1 do D3.3 i od D3.4 do D.3.17, D3.17 do D2.16 wraz z przebudową zbiornika i odprowadzeniem wód opadowych zbiornika – na terenie gminy Słupsk w tym: - roboty ziemne, - roboty montażowe, - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, - kanały z rur PCW o średnicy od 160 mm do 500 mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, 1500 mm, 600 mm, - studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy 400 mm, - umocnienie wylotu w ścianie zbiornika płytą ażurową, - wykonanie wylotu betonowego o średnicy 250 mm wraz z umocnieniem dna i skarp płytami ażurowymi, - montaż osadnika betonowego o średnicy 2000 mm, - wykonanie zasuwy nożowej o średnicy 250 mm wraz z uszczelnieniem sznurem i folią aluminiową, d) Zakres D - budowa kanalizacji deszczowej od studni D2.16 do D2.32, budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej – na terenie gminy Słupsk w tym: - wykonanie kanalizacji deszczowej w tym: 1) roboty ziemne, 2) roboty montażowe, 3) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, 4) kanały z rur PCW o średnicy od 160 mm do 315 mm, 5) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, 600 mm, 6) wykonanie prób szczelności kanałów rurowych, - wykonanie kanalizacji sanitarnej w tym: 1) roboty ziemne, 2) roboty montażowe 3) kanały z rur PCW o średnicy 200 mm 4) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, 5) wykonanie prób szczelności kanałów rurowych, - wykonanie sieci wodociągowej w tym: 6) roboty ziemne, 7) roboty montażowe 8) rurociągi z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 160 mm 9) hydranty pożarowe podziemne o średnicy 80 mm 10) próba pneumatyczna szczelności sieci wodociągowych, 11) oznakowanie trasy wodociągu, zasuw i hydrantów, 12) dezynfekcja sieci wodociągowej, 13) płukanie sieci wodociągowej 3) Budowa oświetlenia drogowego oraz kanalizacji teletechnicznej zgodnie z dokumentacją techniczną z podziałem na następujące odcinki oraz uwzględnieniem uwagi opisanej w pkt. d): a) etap II – teren miasta Słupsk – wzdłuż drogi 02-KDL: 1) budowa oświetlenia drogowego w tym: - roboty ziemne, - stawianie słupów oświetleniowych – 6 sztuk, - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie – 6 sztuk, - montaż opraw typu LED z 1 lampą w oprawie na słupie – 6 sztuk (oprawy podobne pod względem wizualnym w stosunku do już zamontowanych na ulicy Inwestycyjnej w Płaszewku), - uziemienie słupów – 12 m, - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego NN 3-fazowego – 6 pomiarów, - badania i pomiary instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, - badania i pomiary skuteczności zerowania – 6 pomiarów, - pomiar natężenia oświetlenia – 6 kpl, 2. budowa kanalizacji teletechnicznej w tym: - roboty ziemne, - układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm – niebieska – 840 m, - budowa studni kablowych rozdzielczych typu SK-6 – 1 studnia b) etap II – teren gminy Słupsk – wzdłuż drogi 02-KDL: 1) budowa oświetlenia drogowego w tym: - roboty ziemne, - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej oświetlenie – 190 m, - wykonanie linii oświetlenia drogowego – 1050 m, - montaż fundamentów prefabrykowanych betonowych o objętości do 0,25 m3 pod rozdzielnice – 29 sztuk, - stawianie słupów oświetleniowych – 29 sztuk, - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie – 29 sztuk, - montaż opraw typu LED z 1 lampą w oprawie na słupie – 29 sztuk (oprawy podobne pod względem wizualnym w stosunku do już zamontowanych na ulicy Inwestycyjnej w Płaszewku), - montaż aparatów elektrycznych o masie do 2,5 kg – czujnik zmierzchowy na słupie – 1 szt, - montaż szafy sterowania oświetleniem – 1 sztuka, - uziemienie słupów – 63 m, - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego NN 3-fazowego – 32 pomiary, - badania i pomiary instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, - badania i pomiary skuteczności zerowania – 29 pomiarów, - pomiar natężenia oświetlenia – 29 kpl, 2. budowa kanalizacji teletechnicznej w tym: - roboty ziemne, - układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm – niebieska – 4420 m, - budowa studni kablowych rozdzielczych typu SK-6 – 11 studni c) etap III – teren gminy Słupsk – wzdłuż drogi 021 KDW i odcinka 022 KDW (odcinek od skrzyżowania z 021KDW do istniejącej 022KDW z płyt betonowych): 1) budowa oświetlenia drogowego w tym: - roboty ziemne, - stawianie słupów oświetleniowych – 16 sztuk, - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie – 16 sztuk, - montaż opraw typu LED z 1 lampą w oprawie na słupie – 16 sztuk (oprawy podobne pod względem wizualnym w stosunku do już zamontowanych na ulicy Inwestycyjnej w Płaszewku), - uziemienie słupów – 90 m, - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego NN 3-fazowego – 16 pomiarów, - badania i pomiary instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, - badania i pomiary skuteczności zerowania – 16 pomiarów, - pomiar natężenia oświetlenia – 16 kpl, 2. budowa kanalizacji teletechnicznej w tym: - roboty ziemne, - układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm – niebieska – 4690 m, - budowa studni kablowych rozdzielczych typu SK-6 – 10 studni d) UWAGA!!! Zamawiający zmienia pkt. 2.7. dokumentacji technicznej branży elektroenergetycznej. Oprawy i źródła światła. Zgodnie z nowym brzmieniem pkt. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny oświetlenia. Nowy pkt. 2.7. Oprawy i źródła światła brzmi: „W celu uzyskania oszczędności w eksploatacji obiektu oświetlenia drogowego w miejsce zaprojektowanych opraw należy stosować oprawy oświetleniowe wykonane w systemie LED, o mocy 78W i 56W każda (w miejsce opraw 113W należy zastosować 78W, w miejsce opraw 78W należy zastosować 56W). Oprawę oświetleniową należy wyposażyć w sterownik, który umożliwia pracę w trybie oszczędzania energii. Podstawowe parametry techniczne, użytkowe i fotometryczne: 1) Wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonywania połączeń lutowanych, 2) Podstawowe parametry techniczne, użytkowe i fotometryczne: 3) płaska szyba hartowana min IK09; 4) korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminiowego; 5) powierzchnia zewnętrzna najlepiej płaska lub z układem zewnętrznych radiatorów samoczyszczących się, odprowadzających swobodnie wodę i brud osadzający się; 6) możliwość regulacji kąta pochylenia oprawy 0-15st przy montażu na sztorc, regulacja -15 st do +15 st przy montażu na wysięgniku; 7) oprawa powinna być wykonana w systemie dwukomorowym; 8) budowa modułowa, pozwalająca na szybką wymianę układu optycznego i zasilającego, w przypadku pojawienia się nowych wydajniejszych LEDów – możliwość wymiany - wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonywania połączeń lutowanych ; 9) stopień szczelności nie mniej niż IP66 dla obu komór; 10) oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zabezpieczający przed kondensacją pary wodnej w oprawie; 11) oprawa powinna być wyposażona w system optymalnego odprowadzania ciepła (termiczne rozdzielenie pomiędzy komorą osprzętu a panelem LED); 12) oprawy wykonane w II klasie ochronności w zakresie ochrony przeciwporażeniowej; 13) oprawa powinna być wyposażona w grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym. Każda dioda na panelu LED powinna posiadać indywidualny element optyczny o takiej samej charakterystyce, aby w przypadku przepalenia się pojedynczej diody zmienił się jedynie strumień świetlny emitowany przez oprawę a nie jej rozsył światła (powinna być zachowana równomierność oświetlenia na całej powierzchni oświetlanej; 14) Temperatura barwowa - Neutralna 4000K +/- 100K; 15) utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 80% po 100 000 h; 16) odwzorowanie barw: CRI > 70; 17) strumień świetlny zastosowanych źródeł światła: a. co najmniej 130 Lm na 1W; 18) wbudowany inteligentny sterownik posiadający funkcje: a. włączenie lampy w trybie „soft start” z płynnym narostem wartości strumienia świetlnego od 0-100% w programowalnym czasie; b. oprawa powinna posiadać automatyczny tryb oszczędzania energii w wybranych późnych godzinach nocnych; c. oprawa powinna posiadać min. 5 stopniową redukcję mocy oświetlenia zaprogramowaną wstępnie: - 100% od 6:00 do 20:00; - 80% od 20 do 22 oraz od 5:00 do 6:00; - 60% od 22:00 do 24:00; - 40% od 24 do 5:00; 19) ustawienie żądanej redukcji mocy powinno być możliwe poprzez wyprowadzone złącze do wnęki słupowej bez konieczności demontażu opraw oświetleniowych lub zainstalowanie modułu automatycznego, który ustawia profil ściemniania na podstawie zaprogramowania zaplanowanych danych w odniesieniu do środka, który obliczany jest na podstawie czasów włączania/wyłączania; 20) oprawy muszą posiadać dostępne bazy danych fotometrycznych zamieszczonych na stronie producenta i umożliwiających wykonanie obliczeń parametrów oświetleniowych w ogólnodostępnych programach obliczeniowych. 21) oprawa musi być oznakowana znakiem CE, oraz posiadać deklarację zgodności producenta. Oprawa musi posiadać certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE, certyfikat ENEC, ENEC+ potwierdzający jej wykonanie według norm europejskich, 22) wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009Wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009; 23) śruby mocujące oprawy do konstrukcji słupa, podkładki muszą być wykonane ze stali nierdzewnej; 24) oprawa zostanie uznana za niesprawną jeżeli podczas jej pracy stwierdzi się uszkodzenie (nie świecenie) ponad 10 % diod LED niezależnie od przyczyny ich uszkodzenia. Niesprawne oprawy podlegają naprawie lub wymianie przez dostawcę w okresie gwarancji w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia niesprawnej oprawy. Wykonawca dokona naprawy lub wymiany uszkodzonych opraw na własny koszt, 25) gwarancja na oprawy min. 5 lat. e) Na całość inwestycji Zamawiający żąda wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w zasobach geodezji Starostwa Powiatowego w Słupsku – 5 egz., f) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania przed organem nadzoru budowlanego pozwolenia na użytkowanie na wykonany zakres robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 14.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100). 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 14.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. 14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 14.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 14.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 26) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 27) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 28) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik . Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach