Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 i Szkole Podstawowej Nr 23 im. Jana Pawła II w Tarnowie w ramach III edycji Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia Radosna Szkoła

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 i Szkole Podstawowej Nr 23 im. Jana Pawła II w Tarnowie w ramach III edycji Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na zakres zamówienia składa się: sporządzenie dokumentacji projektowej dla realizacji szkolnego placu zabaw oraz wykonanie, na podstawie sporządzonej dokumentacji, robót budowlanych polegających na budowie szkolnego placu zabaw. W ramach realizacji niniejszego zadania Zamawiający zastrzega sobie, co najmniej dwukrotne spotkanie Wykonawcy z dyrekcją szkoły, w obecności przedstawiciela Wydziału Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Tarnowa, celem konsultacji rozwiązań projektowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla szkolnego placu zabaw. Projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót mają być sporządzone zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót. 2.2 Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia. 2.3 Wykonanie robót budowlanych /podlegających zgłoszeniu/ według wykonanego przez siebie projektu opracowanego na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik niniejszej Specyfikacji. Do wybudowania placu zabaw należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają sprawdzeniu po dostarczeniu na budowę, a przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 2.4 Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 21a ust.1 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010, nr 243, poz.1623 ze zm.), 2.5 Obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). 3. Dokumentację projektową należy sporządzić w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072; Dz. U. z 2005 r. Nr 75 poz. 664) oraz ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz.2016 - z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 ze zm. Dz. U. z 2004 r. Nr 109 poz. 1156) oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. Dokumentację projektową należy sporządzić ze szczególnym uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Projekt wykonawczy należy dostarczyć Zamawiającemu w liczbie 3 egz., a STWiOR, przedmiary i kosztorysy inwestorskie w liczbie 2 egz. Projekty mają zawierać wszelkie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie uzgodnienia, opinie, sprawdzenia, itp. przy czym koszty uzyskania tych uzgodnień należy doliczyć do ceny oferty. 5. W związku z tym, że roboty prowadzone będą na działce, na której zlokalizowana jest istniejąca szkoła, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. 6. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 9. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p.poż. 10. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót, a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru zadania, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz na zamontowane urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach