Gmina Będzino ogłasza przetarg
- Adres: 76-037 Będzino, Będzino
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 162 530 , fax. 943 162 307
- Data zamieszczenia: 2019-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Będzino
Będzino 19
76-037 Będzino, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 162 530, fax. 943 162 307
REGON: 33092052900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bedzino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie stref rekreacji w Mścicach i Dobrzycy - z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie stref rekreacji w Mścicach, Będzinie i Dobrzycy poprzez realizację zamówienia publicznego pn. Utworzenie stref rekreacji w Mścicach i Dobrzycy - z podziałem na 3 odrębne części : Część nr 1: Utworzenie strefy rekreacji w Mścicach – altany Część nr 2: Utworzenie strefy rekreacji w Mścicach – zasilanie elektryczne altany Część nr 3: Utworzenie strefy rekreacji w Dobrzycy- bieżnia sprinterska oraz bieżnia do skoku w dal. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1A,1B,1C Opis przedmiotu zamówienia, projektach zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający działając na podstawie art.29 ust.3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności związane z realizacją zamówienia tj. w szczególności : a) dla części nr 1: wykonania robót ziemnych , montaż urządzeń małej architektury; b) dla części nr 2: wykonania robót ziemnych , montaż instalacji elektrycznej; c) dla części nr 3 :wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy ,wykonanie nawierzchni, montaż urządzeń małej architektury. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U.2018.917 t. j. ze. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zatrudnienie winno obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przypadku ustania zatrudnienia osoby, w trakcie okresu realizacji zadania, Wykonawca zobowiązuje się w jej miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inną osobę. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wymienione czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca ( dotyczy wszystkich wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2)Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. 3) Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy PZP, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-09-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-07-07 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty
Dodano: 2023-02-21 - Budowa placu sportu i rekreacji wraz z urządzeniami sportowo – rekreacyjnymi na działkach nr 225/12 i 225/13, obręb 11 przy ul. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-02-15 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I.
Dodano: 2023-01-09 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I
Dodano: 2022-11-23 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I
Dodano: 2022-11-03 - Rozwój infrastruktury rekreacyjnej Miasta Sławno poprzez budowę zespołu torów rowerowych typu pumptrack wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2022-10-10 - Budowa obiektów rekreacyjnych w Gminie Płoty
Dodano: 2020-09-16 - Budowa placu zabaw, siłowni i zagospodarowanie terenu w miejscowości Rzystnowo
Dodano: 2020-09-03