Przetargi.pl
Utworzenie przystani sportów wodnych w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzeznp.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie przystani sportów wodnych w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie sporządzenia w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej oraz wykonanie robót budowlano - montażowych, polegających na budowie przystani sportów wodnych wraz z pełnym wyposażeniem dla mieszkańców Wąbrzeźna i okolic w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; Nazwa działania 6.5. Rozwój potencjału endogenicznego regionu. Celem realizacji planowanego zamierzenia jest stworzenie warunków do uprawiania sportów wodnych oraz rekreacji i wypoczynku na terenie miasta Wąbrzeźno. 2. Planowane zadanie będzie polegało w szczególności na: 1) rozbiórce istniejącego budynku przystani, 2) zaprojektowanie budynku Przystani wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych, 3) wykonaniu ciągu pieszego przebiegającego przy murach oporowych wzdłuż plaży, 4) budowie odcinka drogi pomiędzy terenami do obsługi budynku przystani, 5) budowie dwóch pomostów pływających zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym, 6) zakupie wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 11 do siwz, 7) wykonaniu robót budowlano-montażowych wynikających z załączonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę, tj. a) wykonaniu boiska do siatkówki, b) budowie siłowni zewnętrznej na powietrzu, c) budowie drogi i parkingu, d) wykonaniu zjazdu do jeziora, e) wykonaniu ścieżki na plażę, f) wykonaniu schodów terenowych, g) wykonaniu „Fabryki wody”, i przebieralni zewnętrznych, h) wykonaniu murów oporowych, i) wykonaniu budynku WC. 3. Istniejący stan zagospodarowania: Teren inwestycji znajduje się na obszarze Gminy Miasto Wąbrzeźno. W obrębie inwestycji jest Jezioro Zamkowe o pow. 65 ha oraz Góra Zamkowa wraz z parkiem o pow. 5 ha. Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadaniem wykonawcy będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla części niniejszej inwestycji, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie inwestycji oraz zrealizowanie robót budowlano-montażowych wynikających ze sporządzonej oraz załączonej dokumentacji i pozwolenia na budowę. 4. Cały materiał rozbiórkowy jest własnością Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1) program Funkcjonalno - Użytkowy - Załącznik nr 9 do siwz, 2) projekt budowlany „Zagospodarowanie terenów Podzamcza w Wąbrzeźnie” – Załącznik nr 10 do siwz. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Etap I – faza projektowa a) wykonanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z art. 34 Prawo budowlane, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w siwz oraz programie funkcjonalno – użytkowym, b) opracowanie projektu wykonawczego wymaganej branży, przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu inwestorskiego opracowanego metodą szczegółową, informacji BIOZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno – użytkowego, c) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wymaganej branży, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i opracowań towarzyszących zamawiającemu do akceptacji ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, d) opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do akceptacji przez zamawiającego, e) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Etap II – wykonanie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą siwz, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej zgodnie z decyzją Starosty Wąbrzeskiego znak: AB.6740.224.2018.ZE z dnia 9 lipca 2019 r. zmieniającej pozwolenie na budowę nr 224/2018 z dnia 3 grudnia 2018 r. c) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, d) wykonanie robót pomocniczych i przygotowawczych, e) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganej branży oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, f) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 7. Program zapewnienia jakości (PZJ). Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. 8. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót. 9. W przypadku określenia w programie funkcjonalno – użytkowym, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 10. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: • rozebraniem istniejącego budynku przystani, • budową budynku zaplecza, • wykonaniem boiska do siatkówki, • budową siłowni zewnętrznej na powietrzu, • budową drogi i parkingu, • wykonaniem zjazdu do jeziora, • wykonaniem ścieżki na plażę, • wykonaniem schodów terenowych, • wykonaniem „Fabryki wody” i przebieralni zewnętrznych, • wykonaniem murów oporowych, • wykonaniem budynku WC. 11. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 3 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do siwz. 12. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 8 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 07 9484 1033 2319 1806 1080 0006 z adnotacją: „Wadium – „Utworzenie przystani sportów wodnych w Wąbrzeźnie” - ZP.271.3.2020. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników spółki cywilnej lub przez jednego z członków konsorcjum uznaje się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądzu). 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach