Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanych częsci miasta Wąbrzeźno - Zagospodarowanie terenów Podzamcza w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanych częsci miasta Wąbrzeźno - Zagospodarowanie terenów Podzamcza w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie rewitalizacji zdegradowanych części miasta Wąbrzeźno – zagospodarowanie terenów Podzamcza w Wąbrzeźnie. Zakres prac budowlanych obejmuje m. in: • budowę placu zabaw dla dzieci w wieku 3-12 lat, • budowę placu rehabilitacyjno-wypoczynkowego, • budowę skate-parku, • budowę boiska do koszykówki, • budowę miasteczka drogowego wraz z grami planszowymi, • budowę placu grillowego, • budowę obiektów małej architektury, chodników, • budowę parku linowego nr 1, • budowę toru trampolinowego, • budowę parku - obiekty małej architektury - (trawniki dywanowe, ławki, murki, ogrodzenia, skarpy, obrzeża granitowe, nawierzchnie z kruszywa naturalnego), • budowę pochylni, • budowę placu grillowego z wiatą grillową, • budowę altanki sześciokątnej, • budowę klatki Combo OCR, • budowę tyrolki – zjazdu linowego na naturalnym wzniesieniu, • budowę stołu do gry w piłkarzyki i w tenisa, • budowę pola do minigolfa, • budowę altanki prostokątnej, • budowę parku linowego nr 2, • usunięcie niezbędnych drzew i zakrzaczeń, • budowę monitoringu, • budowę oświetlenia parkowego. 2. Cały materiał rozbiórkowy jest własnością wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do siwz, 2) projekty budowlano – wykonawcze poszczególnych urządzeń i infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej – Załącznik nr 10 do siwz, 3) załączone przedmiary robót przekazane przez zamawiającego - stanowią materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej dla całego przedsięwzięcia – Załącznik nr 11 do siwz. 4. Program zapewnienia jakości (PZJ). Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. 5. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót. 6. W celu dojazdu do budowy (miejsca wykonania robót budowlanych) należy rozebrać istniejącą ścieżkę pieszo – rowerową z kostki betonowej o grubości 6 cm i powierzchni 351 m2. Po zakończeniu robót należy przywrócić ścieżkę do stanu pierwotnego. 7. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym. 9. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: budową placu zabaw dla dzieci w wieku 3-12 lat, budową placu rehabilitacyjno-wypoczynkowego, budową skate-parku, budową boiska do koszykówki, budową miasteczka drogowego, budową placu grillowego, budową obiektów małej architektury, chodników na Górze Zamkowej, budową parku linowego nr 1, budową toru trampolinowego, budową parku (trawniki dywanowe, ławki, murki, ogrodzenia, skarpy, obrzeża granitowe, nawierzchnie z kruszywa naturalnego), budową pochylni, budową placu grillowego z wiatą grillową, budową altanki sześciokątnej, budową klatki Combo OCR, budową tyrolki – zjazdu linowego na naturalnym wzniesieniu, budową stołu do gry w piłkarzyki i w tenisa, budową pola do minigolfa, budową altanki prostokątnej, budową parku linowego nr 2, usunięciem niezbędnych drzew i zakrzaczeń, budową monitoringu, budową oświetlenia parkowego. 10. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 5 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do siwz. 11. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 8 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 07 9484 1033 2319 1806 1080 0006 z adnotacją: „Wadium – „Rewitalizacja zdegradowanych części miasta Wąbrzeźno – Zagospodarowanie terenów Podzamcza w Wąbrzeźnie” - ZP.271.2.2020. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników spółki cywilnej lub przez jednego z członków konsorcjum uznaje się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądzu). 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach