Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
REGON: 34141172700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA BADAŃ KRYTYCZNYCH RAZEM Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz SOR dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie: Lp. / Przedmiot zamówienia / Ilość / Okres 1 Dzierżawa analizatora do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych - 2 szt / 24 miesiące 2 Kaseta do analizatora wymienionego w poz. 1, umożliwiająca wykonanie 300 oznaczeń parametrów krytycznych - 72 kasety 3 Odczynniki do uruchomienia kasety wymienionej w poz. 2, opakowanie 4 x 5 amp. po 2,5 ml - 16 opakowań 4 Papier do analizatora (poz. 1), opakowanie po 5 rolek - 20 opakowań Szczegółowe parametry wymagane: Lp. Parametr wymagany 1 Analizator parametrów krytycznych, pracujący w systemie ciągłym, z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Opieki Medycznej oraz w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. 2 Analizator parametrów krytycznych nie starszy niż 2017 rok dla OIT, dla SOR 2019rok. 3 Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym dokonujący jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru: pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca++, Glukoza, Mleczany, Hct 4 Zakres liniowości oznaczanego wapnia zjonizowanego od 0,10 – 5,00 mmol/L. 5 Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym. 6 Analizator przeznaczony do pracy w trybie laboratoryjnym oraz oddziałowym – zestawy odczynnikowe w postaci jednej kasety odczynnikowo-sensorowej zawierającej takie elementy jak: elektrody, płyny kontrolne, myjące, pojemnik na ścieki, sondę aspiracyjną. Dopuszcza się zewnętrzny materiał walidacyjny w ampułkach do jednorazowego użytku przy instalacji kasety w celu sprawdzenia jej integralności. Nie dopuszcza się żadnych zewnętrznych kalibratorów/materiałów do regulacji w ampułkach niezależnie czy kalibracji/regulacji dokonuje serwis czy użytkownik. 7 Automatyczna kontrola jakości minimum 3 razy dziennie na trzech poziomach. 8 Automatyczna kalibracja jedno- lub dwupunktowa bez konieczności ingerencji Użytkownika. Dopuszcza się kalibrację fabryczną. 9 Objętość próbki: do 150 mikrolitrów. 10 Czas pomiaru do 2 minut. 11 Podtrzymywanie pracy analizatora przy awarii zasilania minimum 30 minut – UPS wewnętrzny. 12 Interfejsy umożliwiające przesyłanie danych w sieci w systemie dwukierunkowym. 13 Wbudowany, automatyczny system kontroli jakości w czasie rzeczywistym (badanie kontroli jakości wykonywane w sposób automatyczny po każdym oznaczeniu). Dostęp na bieżąco do wykresu kontroli jakości Delta Chart 14 Automatyczne oświetlenie pola aspiracji próbki. 15 Bezprzewodowa komunikacja – wbudowany w aparat moduł wifi. 16 Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona wraz z analizatorem. 17 Oferowany analizator winien posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowy do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 18 Termin dostarczenia i uruchomienia analizatora: 7 dni od dnia podpisania umowy. 19 Serwis: 19a Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. 19b Gwarancja techniczna przez cały okres obowiązywania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych, a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie materiałów zużywalnych. 19c Czas reakcji serwisu – max. 60 min. od chwili zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie - kontakt telefoniczny w sprawie zgłoszenia dokonanego za pomocą telefonu, fax-u, sms, maila. 19d Czas przystąpienia do bezpośredniej naprawy - max. 24 godz. od chwili zgłoszenia. 19e Dostępność serwisu ciągła, przez cały okres obowiązywania umowy – możliwość zgłaszania awarii 24 godziny / dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy). Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizowania podanych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. 19f Działania naprawcze podejmowane będą niezwłocznie bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych. 19g Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie obsługi (w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt Wykonawcy. 20 Parametry oceniane: 20a Każdorazowa walidacja wielotestowej kasety dedykowanym materiałem przed jej uruchomieniem w celu sprawdzenia integralności kasety i wykluczeniu jej uszkodzenia np. w transporcie. 20b Aparat wyposażony w Inteligentny System Zarządzania Jakością przeprowadzający w sposób automatyczny badania kontroli jakości: po każdym oznaczeniu, co 4 godziny i co 24 godziny bez dodatkowych kosztów 20c Przechowywanie kaset sensorowo-odczynnikowych (wszystkich kaset wymaganych do pracy aparatu), w temperaturze pokojowej. Uwaga! Formularz parametrów wymaganych stanowi skonkretyzowanie zobowiązań wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty nie podlegający uzupełnieniu, jednakże przy uwzględnieniu treści art. 87 ust. 2 uPzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Formularz parametrów wymaganych , zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W związku z tym, że niniejszy dokument konkretyzuje zobowiązanie wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia jest traktowany jako treść oferty. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 7. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora i dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej z zastosowaniem metody spektometrii MAS (MALDI-TOF-MS)
Dodano: 2024-03-08 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów.
Dodano: 2024-02-21 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa sprzętu oraz odczynników do badań zmian patogennych
Dodano: 2023-12-10 - Dzierżawa w pełni zautomatyzowanego systemu do analizy próbek metodą wieloparametrowego PCR wraz z dostawą testów, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do aparatu na okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-11-15 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2023-11-09 - Dostawy odczynników diagnostycznych, materiału kontrolnego do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów 5 Diff
Dodano: 2023-10-03 - odczynników do posiadanych przez zamawiającego aparatów mikrobiologicznych do inkubacji krwi i innych płynów ustrojowych FX 40 oraz FX 200 wraz z dzierżawą analizatora mikrobiologicznego
Dodano: 2023-07-25 - Dostawa odczynników diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy.
Dodano: 2023-06-09