Przetargi.pl
Utworzenie plaży publicznej nad Jeziorem Głuszyńskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Topólka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-875 Topólka, Topólka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286-90-11 , fax. 542 869 035
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Topólka
    Topólka 22
    87-875 Topólka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286-90-11, fax. 542 869 035
    REGON: 91086668900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.topolka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie plaży publicznej nad Jeziorem Głuszyńskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn.: „Utworzenie plaży publicznej nad Jeziorem Głuszyńskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w ramach działania 19. „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jest wykonanie robót budowlanych polegających na utworzeniu plaży publicznej nad Jeziorem Głuszyńskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie plaży publicznej nad Jeziorem Głuszyńskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Miejsce realizacji inwestycji zlokalizowane jest na działkach nr 1/17 i 187 w obrębie geodezyjnym Orle, w miejscowości Orle. 2). Utworzenie plaży publicznej obejmuje następujące roboty budowlane: ETAP 1 - Oczyszczenie terenu/ Zagospodarowanie plaży – uprzątnięcie terenu obejmujące m.in ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu, wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. do 15 cm oraz profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z dostawą i mechanicznym rozściełaniem piasku w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej oraz uzgodnionych z Zamawiającym; - Zagospodarowanie plaży piaszczystej z piasku kwarcowego o uziarnieniu 0,063-1,0mm atestowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; - Budowa boiska do siatkówki plażowej służącego do rekreacji (o wymiarach 8x16 m i strefie bezpieczeństwa wynoszącej 2,5 m wzdłuż linii bocznych boiska i 1,5 m za liniami końcowymi), wielkości 247 m2, nawierzchnia piaskowa z piasku kwarcowego o uziarnieniu 0,063-0,5mm atestowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego, wyposażenie: siatka mocowana na słupkach; - Wykonanie 2 miejsc na ognisko/grilla z piasku kwarcowego o uziarnieniu 0,063-0,5mm atestowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego otoczonych 8 ławkami z bali drewnianych bez oparcia o dł. 200 cm z dostawą i montażem zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; - Wykonanie oświetlenia terenu za pomocą lamp LED w ilości 3 sztuk. ETAP II - Budowa placu zabaw obejmuje wykonanie podłoża z piasku kwarcowego o uziarnieniu 0,063-1,0mm atestowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego na terenie o wymiarach 19x30 oraz dostawa i montaż urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spełniających obowiązujące normy i przepisy; - Montaż małej architektury w tym ławek z bali drewnianych, wiat turystycznych z ławostołem, stojaków na rowery, przebieralni plażowej, koszy na śmieci, betonowej przesłony przy toaletach przenośnych oraz pergoli śmietnikowej, ilość, wymiary i materiał został określony w dokumentacji projektowej; - Budowa pomostu rekreacyjnego wykonanego z drewna tartego w kształcie litery T o długości 24,5 m i szerokości 2 i 3 m; 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót budowlanych, stanowiącej załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4) Dołączone przedmiary robót i kosztorysy nakładcze stanowią element pomocniczy do oszacowania wartości robót. 5) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) współpracowania z Zamawiającym w trakcie realizacji prac, b) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż określone w dokumentacji budowlanej, c) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, d) przystosowania terenu budowy i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, e) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, f) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, g) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych, i) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, j) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych. 6) Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy prac uzgodniony z Zamawiającym oraz kosztorys ofertowy. 8) Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego. 9) Inwestycja objęta jest pozwoleniem na budowę (decyzja nr 122/2018 z dnia 16.07.2018r.), zarejestrowanym w Starostwie Powiatowym w Radziejowie pod numerem: GB.III.6740.1.122.2018. 10) Dla zamówienia w cenie należy uwzględnić koszty związane z realizacją zadania, tj. w szczególności: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, - koszty oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, - koszty wszystkich badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - koszty związane z odbiorami wykonanych robót, - koszty wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, - w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, - koszty ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenia, - koszty demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, - koszty wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, - dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, - zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych i zdemontowanych materiałów, odpadów i śmieci, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - prowadzenia dziennika budowy, - wykonania planu BIOZ, - inne koszty wynikające z umowy. 11) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 12) Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji przetargowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne, karty katalogowe wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, opis działania, instrukcja montażu, instrukcja użytkowania, schematy elektryczne oraz wykaz urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno-technologiczne umożliwiające rzetelną, a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru. 13) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót kosztorysie ofertowym (przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego). 14) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt następujące osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia: a) kierownika budowy, b) kierownika robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych itp., którzy posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach umożliwiających pełnienie funkcji kierownika robót na robotach objętych niniejszym zamówieniem Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 16) Wartość robót budowlanych należy określić metodą kalkulacji sporządzonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17) Przy wyliczeniu cen jednostkowych robót budowlanych należy zachować następujące założenia: g) zakres robót, który jest podstawą do określenia tej ceny musi być zgodny z zakresami robót określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu zamówienia jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 18) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w załączonym przedmiarze robót. 19) Nie dopuszcza się stosowania tzw. upustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych jak również do ogólnej ceny oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach