Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II

Gmina Brzuze ogłasza przetarg

  • Adres: 87-517 Brzuze, Brzuze
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzuze
    Brzuze 62
    87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
    REGON: 91086672600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzuze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn - etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest: „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w miejscowości Ostrowite i Kleszczyn – etap I i II” 2. Zamówienie podzielone zostało na II etapy: 1) Zakres robót I etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Kleszczyn: a) Robót przy stawie – w zakres robót wchodzi oczyszczenie dna stawu i skarp wraz z wyregulowaniem linii brzegowej 2) Zakres robót II etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Kleszczyn m.in.: a) miejsca na ognisko z ławkami, b) zestawu grillowego – stół + ławki, c) stojaka na rowery – 20 stanowisk, d) ścieżki – nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych wokół stawu, e) nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej na podbudowie, f) założeń trawnikowych z nasadzeniami w zieleń – drzewa i krzewy, g) altany o konstrukcji drewnianej, h) ogrodzenia panelowego na cokole z bramą i furtką od strony drogi, i) ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych osadzonych w gruncie z pozostałych stron, j) koszy na śmieci, k) ławek. 3) Zakres robót II etapu obejmuje wykonanie w miejscowości Ostrowite m.in.: a) klombu, b) lampy zewnętrznej z zasilaniem fotowoltaicznym, c) alejek spacerowo – dydaktycznych utwardzonych, d) nawierzchni utwardzonej, e) fontanny, f) ławki, g) zieleni, h) widowni z ruchomymi siedziskami. 4) Szczegółowy opis fontanny: Fontanna typu DRY PLAZA bez lustra wody. Fontanna składać się będzie z 6 dysz o średnicy strumienia wody ok. 13 mm, podświetlanych lampami LED RGB typu ring, sterowanymi protokołem DMX z pełna paletą barw. Dysze należy ustawić w kole o średnicy min. 6 m. Wysokość obrazu wodnego musi być płynnie sterowana od zera do pełnej wysokości. Wszystkie elementy do sterowania i zasilania fontanny umieszczone muszą być w skrzynce sterującej poza wodą. Dysze z lampami należy osadzić w płycie chodnika na tarczach dekoracyjnych ze stali inox o grubości 3 – 4 mm. Woda pozostanie w obiegu zamkniętym ze spływem do niecki pod dyszami. Każda dysza posiadać musi własna pompę (system 1 dysza – 1 pompa z filtrem), zasilanych napięciem bezpiecznym 24V DC i sterowanym indywidualnie protokołem DMX. Wysokość obrazu wodnego do 2,5 m lekko spienionej wody. Uwaga: podczas przygotowania oferty należy brać pod uwagę opis fontanny znajdujący się w pkt 2 ppkt 4) SIWZ. 5) Szczegółowy opis lamp zewnętrznych z zasilaniem fotowoltaicznym Zasilanie solarne Stopień szczelności – IP65 Strumień świetlny – min. 1500 lm Barwa światła 6500 K (zimna) Materiał klosza – szkło hartowane Materiał obudowy - aluminium Trwałość – min. 50000 h Temperatura pracy – od -25oC do 60oC Wysokość instalacji lampy 5-5,5 m Moc min. 15 W Automatyczny czujnik zmierzchu Czas oświetlenia pełnym światłem 1500 lm przez min. 5 godzin Czas oświetlenia światłem czuwania min. 375 lm – min. 6 godzin Możliwość ustawienia oświetlenia pełnym światłem w godzinach wieczornych i porannych Czas ładowania baterii litowo-jonowej 9-10 godzin Uwaga: Podczas przygotowywania oferty należy brać pod uwagę opis zamieszczony powyżej, opisem uzupełniającym jest opis zawarty w dokumentacji projektowej. 6) Dodatkowy opis ogrodzenia panelowego na cokole z bramą i furtką od strony drogi Panel ogrodzeniowy o wymiarach 2,5 m szerokości x 1,53 m wysokości. Słupek panelowy 60x40 mm Uwaga: Podczas przygotowywania oferty należy brać pod uwagę opis zamieszczony w dokumentacji projektowej, opisem uzupełniającym jest opis zawarty powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr 271.2.2020 ”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 6. Oryginał dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć do oferty w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru stanowiącego – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 6) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru stanowiącego – Załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach