Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA PACJENTÓW DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W CHEŁMNIE

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, Plac Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 772 607 , fax. 566 772 710
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    Plac Rydygiera 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 772 607, fax. 566 772 710
    REGON: 31002500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA PACJENTÓW DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W CHEŁMNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych z przeznaczeniem dla pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej w Chełmnie we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku), w ramach projektu pt. „Centrum Koordynacji Opieki Medycznej dla osób niesamodzielnych na terenie subregionu toruńskiego” Nr RPKP.09.03.01-04-0001/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.1. Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2.Usługa obejmuje: realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu posiłków maksymalnie dla 15 pacjentów dziennie, w tym: a. II śniadanie (dostarczane w godz. od 09:00 do 09:30), b. dwudaniowy obiad, w tym z zupy o pojemności nie mniejszej niż 300 ml (dostarczany w godz. od 13:00 do13:30). 3.Łączna szacunkowa liczba planowanych posiłków: 4800 szt. Zamawiający oświadcza, że wskazana liczba posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ich liczba wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego i uzależniona będzie od ilości pacjentów. W takiej sytuacji wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez zamawiającego rzeczywiście zrealizowaną przez wykonawcę. Zamawiający przekaże informację wykonawcy (telefonicznie lub elektronicznie) o liczbie pacjentów, którzy będą korzystać z posiłków danego dnia najpóźniej do godziny 08:00. 4.W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1252). 5.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb pacjentów, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego (np. posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, cukrzycowej, uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików, dieta wegetariańska). 6.Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem 7.Wykonawca wystawiać będzie faktury/rachunek za każdy miesiąc, zgodnie z faktycznie dostarczaną liczbą posiłków na podstawie przedłożonego do akceptacji zamawiającemu załącznika, określającego liczbę pacjentów dla których zamówiono i dostarczono posiłki w każdym dniu. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami pod wskazany adres i we wskazanym przez zamawiającego terminie, zgodnie z jadłospisem przygotowanym przez zamawiającego (dietetyka). Powyższe stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 9.Jadłospis, o którym mowa w ust. 8, obejmować będzie dwutygodniowy plan posiłków, który zamawiający przedstawi wykonawcy, do połowy tygodnia poprzedzającego dwutygodniowy okres realizacji usługi. 10.Minimalna wartość kaloryczna zestawu obiadowego - 1000 kcal, II śniadania – 500 kcal. 11.Wykonawca zobowiązuje się: do przestrzegania przepisów dotyczących: warunków zdrowotnych zbiorowego żywienia, w tym warunków i wymagań sanitarnych obowiązujących przy przechowywaniu, przygotowaniu żywności, warunków sanitarno - epidemiologicznych stawianych osobom prowadzącym działalność w zakresie zbiorowego żywienia. 12.Wykonawca oświadcza, że będzie realizował zakupy surowców niezbędnych do wytworzenia posiłków we własnym zakresie, zapewniając wysoką jakość. 13.Wykonawca ma obowiązek na żądanie zamawiającego okazać etykiety produktów wykorzystanych do wytworzenia posiłków. 14.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu posiłków w sposób nadający się do bezpośredniego spożycia przez pacjentów DDOM, tj. bez konieczności ich dodatkowego podgrzewania. 15.Każda porcja posiłków: II śniadanie, dwudaniowy obiad, w tym z zupy o pojemności nie mniejszej niż 300 ml, powinna zostać zapakowana oddzielnie, zewnętrznie oznaczone w sposób umożliwiający zamawiającemu odróżnienie znajdujących się w nich diet dla poszczególnych pacjentów. 16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nadzór nad osobami wyznaczonymi do realizacji przedmiotu umowy oraz dopełnienie wszelkich prawnych zobowiązań związanych z ich zatrudnieniem i wynagrodzeniem oraz za ogólną i techniczną kontrolę nad wykonaniem przedmiotu umowy. 17.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ – ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP. 1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: przygotowywanie posiłków (tj. kucharz). 2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: - Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej prowadzonego przez (właściwy ze względu na siedzibę zakładu lub miejsca prowadzenia przez zakład działalności) państwowy powiatowy inspektor sanitarny lub państwowy graniczny inspektor sanitarny – art. 61 i 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, a w przypadku świadczenia transgranicznych usług cateringowych na terenie Polski – wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże spełnienie norm higieniczno-sanitarnych produkcji żywności oraz jego transportu, określonych m.in. w załączniku nr II do rozporządzenia WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Spełnienie wymagań musi być poświadczone odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez służby kraju pochodzenia, przetłumaczonym na język polski. 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają zastrzeżenia zamawiającego, o których mowa w art. 22 ust.2 oraz 2a ustawy Pzp tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa poniżej: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000, 1076, 1925, 2192 i 2354); 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1256, z późn. Zm.); 3)osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 652, 1010, 1387 i 2432), mających trudności w integracji ze środowiskiem; 4)osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878); 5)osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508, 1693, 2192, 2245, 2354 i 2529); 6)osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1109, 1669 i 2399); 7)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia; 8)osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823). Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców musi spełniać wymogi wskazane w ust. 2 powyżej. Spełnienie warunku dotyczącego zamówień zastrzeżonych nie jest możliwe poprzez powoływanie się na potencjał podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu oferty wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ. Do Formularza oferty należy załączyć dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ, tj.: 1)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (w oryginale); 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (w oryginale); 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia); 4)pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do działania w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach