Przetargi.pl
Utworzenie i wyposażenie centrum młodzieżowego w Filipowie w ramach projektu pn. ”Poprawa funkcjonowania opieki społecznej i infrastruktury dla młodzieży w Elektrènai i Filipowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska na lata 2014-2020.

Urząd Gminy Filipów ogłasza przetarg

  • Adres: 16424 Filipów, ul. Garbaska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 696 081 , fax. 875 696 081
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Filipów
    ul. Garbaska 2
    16424 Filipów, woj. podlaskie
    tel. 875 696 081, fax. 875 696 081
    REGON: 53419600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://filipow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i wyposażenie centrum młodzieżowego w Filipowie w ramach projektu pn. ”Poprawa funkcjonowania opieki społecznej i infrastruktury dla młodzieży w Elektrènai i Filipowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie i wyposażenie centrum młodzieżowego w Filipowie w ramach projektu pn. ”Poprawa funkcjonowania opieki społecznej i infrastruktury dla młodzieży w Elektrènai i Filipowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska na lata 2014-2020. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Remont biblioteki (pomieszczenie I piętra). 2) Remont holu głównego. 3) Remont dwóch klatek schodowych. 4) Remont 2 toalet przy holu głównym. 5) Modernizacja pomieszczenia sali widowiskowej. 6) Zakup i dostawa mebli do centrum młodzieżowego. 7) Zakup i dostawa wyposażenia do centrum młodzieżowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą zamówienia. Wykonawca ma obowiązek skalkulowania ceny oferty w oparciu o załącznik nr 7 do SIWZ: dokumentację techniczną oraz specyfikację techniczną, jak również uwzględnienia wszystkich robót i kosztów (także nieprzewidzianych w przedmiarze). Cenę dla całej inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonych dokumentów. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej. 4. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. 7. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości na terenie placu budowy, szlakach komunikacyjnych oraz terenów sąsiednich. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. 9. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną, SIWZ, zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuką budowlaną. 10. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z powyższą dokumentacją i akceptuje ją w całości, uznając, iż jest ona prawidłowo sporządzona, wyczerpująca i kompletna z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego i wymaganego przez niego zakresu. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót. 12. Prace nie mogą stanowić nadmiernego utrudnienia ani zagrożenia dla eksploatacji i użytkowania obiektu. 13. Teren prac winien odpowiednio zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych. Materiały z rozbiórki nie przeznaczone do ponownego wykorzystania należy wywozić na bieżąco z terenu budowy, wykluczone jest składowanie i magazynowanie materiałów. 14. Zamawiający może udostępnić odpłatnie media (woda, energia elektryczna) niezbędne do realizacji zadania. Szczegółowe warunki do uzgodnienia z Zamawiającym. 15. Wszystkie materiały winien zapewnić Wykonawca robót budowlanych (koszt należy uwzględnić w ofercie). 16. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia wyłącznie z materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne. 17. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza produkty równoważne o parametrach techniczno- eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od parametrów wskazanego produktu, przy czym zmiana parametrów nie może powodować konieczności modyfikacji projektów, a także ograniczeń możliwości ich wykorzystania przez Zamawiającego. Analogicznie, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację. 18. Informacje na temat wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W szczególności dotyczy następujących czynności: wykonanie robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji sanitarnych. Wymogi do spełnienia w tym zakresie zostały zawarte w SIWZ oraz w §5 umowy. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 23. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 65 9367 0007 0020 0000 0156 0003 z dopiskiem: Wadium Utworzenie i wyposażenie centrum młodzieżowego w Filipowie w ramach projektu pn. ”Poprawa funkcjonowania opieki społecznej i infrastruktury dla młodzieży w Elektrènai i Filipowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska na lata 2014-2020. Szczegółowo zasady wnoszenia i zwrotu wadium zostały określone w rozdz. IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 1 do SIWZ. 2). Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. 3). Kopia dowodu wniesienia wadium. 4). Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach