Przetargi.pl
Dostawa wraz z wymianą opraw oświetlenia i lamp w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach

Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, Kozarze
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 277 90 04, , fax. 86 277 90 05
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach
    Kozarze 63
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 86 277 90 04, , fax. 86 277 90 05
    REGON: 04256920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskozarze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wymianą opraw oświetlenia i lamp w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż istniejących opraw oświetlenia wewnętrznego wraz z lampami oraz ich przekazanie odpowiedniemu zakładowi przetwarzania sprzętu elektrycznego i elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wpisanego do rejestru prowadzonego przez właściwego marszałka województwa; 2) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach; 3) dostawę oraz instalację nowych opraw oświetleniowych wraz lampami (wbudowanymi lub dołączonymi do oprawy); 4) wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego zrealizowanego przy pomocy lamp oświetleniowych wyposażonych w bezobsługowe akumulatory włączające lampę w razie przerwy w dostawie energii; 5) instalację opraw oświetlenia ewakuacyjnego z piktogramem WYJŚCIE jedno lub dwu stronne w następujących miejscach: a) przy drzwiach ewakuacyjnych, b) na drodze ewakuacyjnej; Natężenie oświetlenia ewakuacyjnego nie powinno być mniejsze niż 1 lux. 6) roboty wykończeniowe; 7) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31524000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W stosownych sytuacjach, Wykonawca składa także wraz z ofertą 1) Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy. 2) Oryginał dokumentu wadialnego, jeśli wadium składane jest w inny sposób niż za pomocą przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 3) Dowody dysponowania przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia niezbędnymi zasobami innych podmiotów w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4) Etykiety dotyczące oferowanych lamp potwierdzających spełnienie wymogu dotyczącego poziomu efektywności energetycznej lampy w zużyciu energii na poziomie klasy A+ lub wyższej (A++, A+++) w celu oceny oferty w kryterium „Liczba opraw z lampami o klasie efektywności energetycznej A+ lub wyższej”, jeśli Wykonawca wyraża wolę oceny jego oferty w tym kryterium. W przypadku uzasadnionego braku etykiety z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, może on złożyć wraz z ofertą inne dowody potwierdzające poziom klasy efektywności energetycznej, w szczególności dokumentację techniczną sporządzoną przez producenta lub kartę produktu lampy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (m.in. informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty częściowe w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach