Przetargi.pl
Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzo.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pt. „Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9.” Zadanie obejmuje: - demontaż istniejących opraw świetlówkowych z kloszem, -dostawę i montaż opraw, wg załączonego projektu wykonawczego, -wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i natężenia oświetlenia, -utylizacja zdemontowanych opraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31524000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy , wg zał. nr 1 do siwz, 2. Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, wg zał. nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby każdy z wykonawców, w składanej przez siebie ofercie, wskazał (w formie wykazu) jakie (producent/marka/model/rok produkcji) oferuje do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia/materiały. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą ofertę) nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach