Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2018-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utworzenie dla 23 obrębów miasta Legnicy w systemie teleinformatycznym TurboEWID bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utworzenie dla 23 obrębów miasta Legnicy w systemie teleinformatycznym TurboEWID bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) Zgodnie z załączonymi „WARUNKAMI TECHNICZNYMI” – Załącznik nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz załącznik nr 1 do Umowy – Rozdział 3 siwz. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) czynności przetwarzania danych czynności wprowadzania danych czynności odwzorowania cyfrowego Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na umowę o pracę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.000,- PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) o świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 7) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienie tj. • co najmniej 1 usługę utworzenia w systemie TurboEWID bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) wraz z wykonaniem harmonizacji z pozostałymi rejestrami i ewidencjami funkcjonującymi u zamawiającego. • co najmniej 1 usługę utworzenia bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) wraz z wykonaniem harmonizacji z pozostałymi rejestrami i ewidencjami funkcjonującymi u zamawiającego o wartości co najmniej 100.000,- zł (sto tysięcy złotych). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: Wyżej wymienione usługi Wykonawca może wykazać w ramach jednego lub dwóch zamówień. 8) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 9) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 10) Wypełniony i podpisany wzór umowy wraz z załącznikami nr 1 i 2 – Rozdział 3 siwz. 11)Podpisany załącznik nr 7 „Warunki zmian umowy” – do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 12) Zatwierdzone „Warunki techniczne” – załącznik nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 14) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2.1 „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.2711.9.2024.ECS Usługi dostępu do kolekcji wydawnictwa Proquest LCC: ProQuest Central, ProQuest Dissertations & Theses Global oraz Academic Complete.
Dodano: 2024-03-18 - Usługa dostępu do bazy książek elektronicznych Oxford Scholarship Online w modelu EBA (Evidence Based Acquisition) wydawnictwa Oxford University Press
Dodano: 2023-12-15 - Opracowanie formularza wyszukiwarki do istniejącej bazy danych „Wrocławskie Cmentarze – pamięć miasta”, pozwalającego na filtrowanie wyników wg dowolnej kolumny z bazy. Znak sprawy DW.250.2/1.2023.JW
Dodano: 2023-08-14 - SZP/242-062/2023_Zakup 12-mies. subskrypcji dostępu on-line do zasobów wielofunkcyjnej platformy CAS SciFinder dla nielimitowanej liczby jednoczesnych użytkowników pracujących w sieci komput. PWr.
Dodano: 2023-04-27 - Usługa dostępu do baz danych firmy SAGE: SAGE PREMIER, SAGE RESEARCH METHODS CORE, SRM VIDEO, SRM CASES, EBA Ebooks.
Dodano: 2023-04-21 - Założenie baz danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej – gminy Janowice Wielkie
Dodano: 2023-02-28 - Dostęp do bazy ORBIS
Dodano: 2023-01-23 - Usługa rocznego dostępu do bazy danych UpToDate dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-07 - Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica
Dodano: 2022-07-12 - Dostawę systemu bazodanowego do zarządzania zbiorami i procesami muzealnymi oraz bibliotecznymi z dostosowaniem do potrzeb Zakładu Narodowego im Ossolińskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-20