Przetargi.pl
Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica

Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756473103
  • Data zamieszczenia: 2022-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756473103
    REGON: REGON 230821492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie bazy danych BDOT 500 oraz GESUT dla jednostki ewidencyjnej - gminy Stara Kamienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojeni terenu (baza danych GESUT) oraz obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) - dla jednostki ewidencyjnej: gminy Stara Kamienica (informatyzacja danych, ich integracja oraz harmonizacja). 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia: 1) utworzenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, na podstawie udostępnionych danych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz dokumentacji z narad koordynacyjnych; 2) utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1a pkt 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, na podstawie materiałów i danych udostępnionych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego; 3) uzupełnienie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) w zakresie budynków o bloki budynków i obiekty trwale związane z budynkami, o których mowa w § 19 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021r. poz. 1390 ze zm.) oraz dostosowanie tych obiektów już istniejących w bazie EGiB do zgodności z obowiązującym modelem danych EGiB; 4) wykonanie analizy przydatności materiałów i danych źródłowych udostępnionych z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonania zadań określonych w pkt 1-3; 5)wykonanie działań harmonizujących dane przestrzenne zawarte w bazach BDOT500, GESUT i EGiB; 6) zapisanie utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) w formacie GML zgodnie z obowiązującymi schematami aplikacyjnymi oraz ich walidacja zgodności ze schematami XSD; 7) kontrola utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) pod względem poprawności topologicznej, segmentacji i relacji przestrzennych pomiędzy obiektami oraz redakcji kartograficznej w skali bazowej 1:500; 8) implementacja utworzonych baz danych GESUT, BDOT500 oraz EGiB (w zakresie budynków, bloków budynków i obiektów trwale związanych z budynkami) do baz danych PZGiK w Jeleniej Górze prowadzonych w systemie teleinformatycznym GEO-INFO; 9) utworzenie zbiorów metadanych utworzonych baz danych GESUT i BDOT500; 10) sporządzenie dokumentacji w formie operatu technicznego. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, liczonego od dnia wykonania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy. 5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione - według wyboru Wykonawcy - w jednej lub kilku poniższych formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna nr: 85 1020 5226 0000 6002 0681 3671;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. O skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu decyduje moment uznania jego kwoty(tj. zaksięgowania) na rachunku bankowym Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty potwierdzenie dokonania przelewu środków na rachunek bankowy Zamawiającego tytułem wniesienia wadium.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 (art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.Szczegóły zawiera Dział XXVIII SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: amawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej: d.1) w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w sposób należyty wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na utworzeniu dla całej jednostki ewidencyjnej baz danych GESUT i BDOT500 oraz implementacji tych baz danych do systemu informatycznego Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i których wartość wynosiła minimum 120.000,00 zł brutto każda; d.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej pięcioosobowym zespołem, który będzie realizował zamówienie, w tym co najmniej: -jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika prac, posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora wewnętrznej kontroli jakości, posiadającą co najmniej średnie wykształcenie geodezyjne;-trzema osobami, które będą pełniły funkcje członków zespołu, posiadającymi co najmniej średnie wykształcenie geodezyjne. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji.Uwaga: kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia (Kierownika prac i Inspektora wewnętrznej kontroli jakości) będą dodatkowo punktowane przez Zamawiającego - na zasadach określonych w Dziale XXVI niniejszej SWZ.Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia zawodowe, określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 30 lipca 2020 r. r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1321) oraz uprawnienia obowiązujące, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także uprawnienia do wykonywania danego rodzaju czynności/działalności osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) – zgodnie z art. 45g ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach